|
|||
|
|||
Nog eventjes Johan, gaan we weer wat autos op hun flikker geven, gaat nog beter deze zomer
|
|||
|
|||
Bouwpakket gisteren dus gedropt bij playboy Paul ( ja ik ben niet de enige)
En al is ie niet een hele grote vent, maakt hij toch stappen als een grote 8) Binnen 2 minuten heeft ie hem gestript De plastic randen eraf, die gekit zaten, want anders waaien ze er toch af bij onchristelijke snelheden, en daar had de Duitse moker kennelijk al wat huisgehouden om de schermpjes iets breder te krijgen. Aan beide kanten zaten een paar vreemde deukjes die ik niet kon verklaren, maar kennelijk als je misslaat met zon moker vanuit de binnenkant dan krijg je dat dus :LOL: Zoals iedere mk3 , heeft deze ook hier en daar last van HIV.... Weer netjes :tu:
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 23-03-2015 at 18:23. |
|
||||
|
||||
Sow sow!
Netjes hoor.
|
||||
|
||||
Da's rap sé
|
|
||||
|
||||
Dat gaat idd snel!
|
||||
|
||||
Gaat mooi rap!
|
|
|||
|
|||
Dat gaat lekker daar! Maarre, maakt ie die wielen niet al te smerig? Zijn geen stallingswieltjes hè
|
|
|||
|
|||
De vaart zit er in!
Ben benieuwd naar het resultaat |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Ah, da's beter zo ja
Mooie vorderingen al zo na een dagje werk |
|
|||
|
|||
Hij maakt idd flinke stappen , maar lijkt het nu maar zo of smeert hij gewoon nadenkit zo over de plekken heen?
Of is het eerst gelast ? |
|
|||
|
|||
Delen zijn eerst kaal geslepen ... In de epoxy gegaan en vervolgens gekit .. In deze mk3
Is ooit een nieuw achterschermen gegaan deze naden hebben ze ipv gekit geplamuurd waardoor dit is gaan roesten |
|
||||
|
||||
Dat gaat snel vooruit!! Lekker bezig paulus!!
|
|||
|
|||
Dat schiet al lekker op zo.
Hoe zijn de kokers van die van jou ? Bij de meeste hebbe daar de ratte aangevreten
|
|||
|
|||
Zo dan dat gaat lekker zo! En wat betreft de kleur, lekker doen wat jij wilt!
|
|
||||
|
||||
benieuwd naar het resultaat
|
|
|||
|
|||
@Deckedm: Goed bezig zeg en zeker geen half werk, je pakt het grondig aan
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ben jij toevallig ook forumlid op Audiforum en heb je ook een RS4 B5 gehad?? |
|
|||
|
|||
Geen RS4 gehad Ronald
Wacht op wat pics van playboy, duik zo eerst mn nest in want zometeen weer nachtdienst Hij heeft vannochtend setje schermen pas gemaakt, de door mij mee gebrachte schermen waren bagger, maar dat heb je met die repro rommel. grille weer netjes, zat raar deukje in Dan nog even mijn achterremmen verhaal, na eindeloos alles af te hebben gespeurd ben ik er uit, ik gebruik mijn 4 pots Porsche 996 Dit in combinatie met de Epytec kit, die serieus knaken kost @ 430 euro Ga even kijken wanneer ik dit doe want ik heb nog genoeg te doen met de ombouw etc en daar gaat ook weer serieus geld in zitten. Epytec kit komt compleet met nieuwe naven voor achter, de brackets, en voor de handrem gebruik je dan S3/R32 achterklauwen, die gebruik je dan alleen voor het handremgedeelte, 280mm VR6 voorschijf komt dan achterop, ik heb gekeken naar andere varianten en dan ben je ook boel geld kwijt en kun je zelf nog aan de slag met adapters etc en gezeik en moeite en weet ik veel wat. Dit is alles plugplay en wel zo fijn. S3/R32 klauwen heb ik ook nog niet,maar is eigenlijk dan ook niet eens prio 1, want zonder handrem rijdt ie ook prima, en dan kan ik later altijd die er nog bij zoeken en opbouwen. Heb nu voor de biggest mothafuckers en achter is het te triest voor woorden, net een lekker wijf zonder tieten, die je eerst de borstkas nog in moet trappen wil het wat op tieten lijken, plus heb ik een remmenfetish en ist gewoon sexy 8)
|
||||
|
||||
Mooie en een goeie update, gaat helemaal goed komen hier!
Je weet alles wel schitterend te verwoorden ! Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zeg zeker doen die set-up!!
En die s3 klauwtjes heb je wel zo gevonden jou kennende!