|
||||
|
||||
Zo van middag even de kasten aangepakt met een hamer en een tangetje.. Beetje kloppen en buigen en een beetje snijden in de kappen en de kasten zijn aangepast. Ook maar meteen bumpstops geplaatst tussen de schokdempers achter. Hij komt nu praktisch niet meer aan heel af en toe nog een enkele keer maar echt minimaal.
Maar denk niet dat ik achter nog ga zakken want dan kom ik echt aan het slijpen in de kasten.. Lekker toch.. Gr Ronnie
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. Last edited by De Limburger : 07-02-2009 at 15:39. |
|
||||
|
||||
daar hoef je je zeer zeker niet voor te schamen.........
geweldig! |
|
||||
|
||||
he! ronnie, achter mag je niet weg slijpen ivm de apk
dat is namelijk een dragend deel van de auto en zal dan ook zeker afgekeurd worden voor de rest hij word er steeds mooier van met die veranderingen |
|
||||
|
||||
Quote:
is geen dragend deel, je slijpt alleen aan de bovenkant een dun randje weg, niet aan de onderkant ergens waar het structureel kwaad kan. Heb dat ook weggeslepen en al twee keer zonder problemen apk.. |
|
||||
|
||||
Heb niks weg geslepen, alleen een stuk plastick kap waar hij raakte.. Metaal is omgeklopt.
Maar bedankt voor de info.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
netjes ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
als je het weg slijpt en je hebt een gleuf waar je doorheen kan kijken is dat wel zeker afkeur. is er bij mij ook wel eens een op af gekeurd @ronnie dan heb ik het verkeerd begrepen sorry... |
|
||||
|
||||
Quote:
een gleuf waar je doorheen kan kijken? Ik bedoel het dikke randje van de wielkast. Maar denk dat ik je verkeerd heb begrepen. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Ronnie !
Als het moet kun je met kloppen nog wel meer ruimte creëren hoor , kijk maar eens bij onze jetta's ,daar hebben we de maximale ruimte gecreëerd dmv kloppen ! En dan past zelfs 8,5x15 et03 met 195/45 zonder aanlopen
|
||||
|
||||
Ronnie kerel!
Ziet er goed uit dat Golfje van je! Ik zou er niet meer zo heel veel aan doen, anders wordt 't misschien overkill. Zoals ie er nu bij staat issie top, ben benieuwd hoe het er met de ronde lampen uit gaat zien.
|
||||
|
||||
Quote:
me2!
|
||||
|
||||
Ik denk inderdaad dat het front met ronde lampen ( zoek eigenlijk een westmorland front) echt het laatste is wat ik nog ga doen kwa uiterlijk aan de auto..
Wel wil ik van de zomer de auto een andere kleur geven. Leuk om te horen dat hij toch echt goed uit ziet hahaha.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Andere kleur zou ik persoonlijk niet doen, de kleur maakt juist de auto. Is weer eens wat anders dan mat-zwart. En ik hoop niet dat je mijn idee gaat uitvoeren wat betreft de kleur.
|
||||
|
||||
Hahaha nee ik ben eigenlijk een soort van zijdeglans Mexicobeige LE1M aan het zoeken in de trent van st1n zijn wagen.
Maar dan dus zijdeglans niet volledig mat maar wel een beetje doffer. Nooit matzwart want dat is echt lelijk. Of hij wordt terug in deze kleur gespoten. Maar dan wel met autolak en niet meer met gewoone verf en roller. Gr Ronnie
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. Last edited by De Limburger : 07-02-2009 at 22:57. |
|
||||
|
||||
In Heerenveen was het weer gezellig goed gelachuh en fijn weer gehad.. `t was voor herhaling vatbaar.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ben je op de 13" naar de meeting gegaan?
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zeker op de 13ers gegaan. Viel niet tegen hoor, alleen even wennen maakt wat meer toeren nu bij 120 dus verbruikt ook wat meer. Rij nu ongeveer 400km met een volle tank dus valt nog best mee. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Stond hem leuk met die 13-ers ronnie!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u dank u..
|
||||
|
||||
Ging dat een beetje met die spoorvorming op de A50 tussen Arnhem en Nijmegen op de rechterstrook?
René (Tiefleger) |