|
|||
|
|||
Ziet er goed uit,ik zou met een gesloten Airbox rijden heb je in elk geval zeker geen last van warme lucht die je anders aanzuigt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks man! Dat was ook mijn idee. Denk dat het toch gewoon de originele box wordt
|
||||
|
||||
mooie CDA airbox geen goede tussen liggende optie ervoor?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Anders moet je eens bij reverie in Engeland kijken die hebben hele mooie universele airboxen van carbon |
|
||||
|
||||
vakwerk !
|
||||
|
||||
Update time:
Het wordt tijd om de vorderingen weer eens te showen, de bekabeling in de motorruimte is klaar. Evenals de aansturing en voeding voor de fans. ECU en studiemateriaal Kabelbomen bij zekeringkast: Ultimate chaos Alles uitgezocht en schakelfuncties aangepakt Klaar en getest Remsysteem compleet aangepast en klaar, gevuld en ontlucht. Check ook de spacer tussen de bakflens en de rechtse homokineet Door het verbreden van de sporing in het positioneren van blok en bak is voor het toepassen van de VW Mototsport aandrijfassen met homokineten een tussenring nodig om de homokineten niet op onnatuurlijke positie te laten lopen. Van achteruit de stabilisatorstang en het stuurhuis op het subframe Pasring voor de opname van de vibra-technics insert voor in de dogbone. Ook te zien is de steun aan het subframe. Deze koppelsteun moet ik nog maken, daar ga ik maandag en dinsdag mee aan de slag. Uitlaat downpipes (origineel) voor de maatvoering. Ook deze kunnen nu aangepast worden naar de bestaande uitlaat. Stentje gemaakt voor de stekkers van de beide lambda's, de bekabeling naar de ECU ligt klaar. Het interieur zit ook weer op zijn plaats na het weekeind. Dashboard met alle bekabeling eronder, schakelaars en instrumentenpaneel VR6 en niet te vergeten mijn vertrouwde VDO-meters Totaaltje:
|
|||
|
|||
Mooi werk weer loopt ie al?
|
||||
|
||||
begint al echt goed te vorderen herm! super dik!!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
prachtig weer, wat een net werk toch altijd in dit project.
echt mooi om te volgen |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer gelikt uit Herm! Wat voor doorvoeren heb jij eigenlijk gebruikt voor de schakelkabels in je schutbord?
|
||||
|
||||
Thanks guys!
Morgen olie erop en plug repareren, schijnt moeilijk te zijn om die niet aan te peren Dan benzineleidinen afwerken en dan testen maar! Quote:
Thanks man, er zitten origineel twee rubber schijven omheen. Daar rondom een sleufje in gemaakt en in het schutbord twee gaten zodat de schijven de doorvoer bepalen, Let wel op dat de kabels niet al te lang zijn dus dat je de positie van de schakeltoren goed moet bepalen.
|
|||
|
|||
Mooi werk herm, netjes afgewerkt allemaal
|
|
||||
|
||||
thanks herm!
|
|||
|
|||
Langere bouten in je homokineet gemonteerd. Of eerst de adapter er tussen, die vast gezet met bouten en daarna je homokineet in je adapter bevestigd?
|
||||
|
||||
Quote:
Langere bouten Wel ook de centreermogelijlheid opgenomen.
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 01-07-2013 at 13:10. |
|
||||
|
||||
Mooi man!!!!
(wat zit er nog een berg werk in de afwerking) |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u! Ben verder dan op de foto's hoor maar moet ook nog wat achter de hand houden he?
|
||||
|
||||
Mooi project!, (liep je auto goed met de inrij-chip?, ik heb direct een andere gemonteerd)
|
||||
|
||||
Gisteren voor de eerste keer kunnen starten, heerlijk!
De Corrado zal voor het eerst te zien zijn op VolksDub 2013 in het weekeind van 27-28 Juli in Well.
|
||||
|
||||
Oei, lekker hoor