|
||||
|
||||
Dat ik alleen maar zit te wachten op hun pb over een setje steelies.
Even reageren is al teveel werk voor sommigen en dan zal ik moeite doen en de boel gaan klaarmaken voor ze. Dat je voor verbrede steelies bij mij moet zijn stop er definitief mee. Dus als je velgen wilt laten verbreden of 16inch staal wilt hebben in 4x100.
|
|||
|
|||
patricia paay van binne net zo strak is als van buiten
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe weet jij dat?
|
|||
|
|||
Quote:
niet op reageren ik wil het niet weten!!
|
|||
|
|||
Quote:
uhhh over gedroomd ............wist ik het maar ken er van 20 die van buiten minder strak zijn
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Dat je op dit forum meer gerespecteerd wordt als je zo veel mogelijk post.. :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, goeie! En dat je naar de tandarts gaat om van je pijn af te komen! Kheb al 5 dagen pijn! Moet morgen weer... |
|
||||
|
||||
Quote:
Diesel met een .:R-logo? Welke ketel doet zoiets nou? Bwahahahahaha!!! Net zoiets als een 1.3 met een 16v GTI logo d'r op.
|
||||
|
||||
dat new kids on the block gebeure tof is?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dat je net zo snel op moet trekken als driftige yuppen in te grote leasebakken en vervolgens met 40 km/h op de teller achter de rest van de kudde aan moet sluiten...
|
||||
|
||||
Dat bepaalde groep mensen in NL (vooral Dordrecht) denken dat je in elke Mercedes/BMW/of Audi DIESEL stoer bent..
En het liefst met zoveel mogelijk plak chrome . |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat 'n schijtkleur!
|
||||
|
||||
Dat als je...
- een schroefset van het merk "Made in China" op de laagste stand plaatst onder je auto - stalen velgen een kleurtje geeft - een paar stickers op je bolide plakt ...je simpele Golf 2 ineens 2.000,- meer mag opleveren dan de aanschafprijs. Dat 2e hands Nangkang banden net zoveel opleveren als nieuwe... Dat een Golf 4 op gekleurde BBS RS velgen en Airride een "dikke auto" is... Dat de Amerikaanse stijl het he-le-maal is tegenwoordig...
|
||||
|
||||
Dat iedereen die foto's maakt daar '..... Photography' bij moet zetten. Je foto's worden daar natuurlijk véééééééééééééééél mooier van.
|
|
||||
|
||||
Jij snapt 't niet helemaal geloof ik
|
||||
|
||||
Jawel hoor, ik zat nog te twijfelen of ik erbij moest zeggen dat ik niet een bepaald persoon van Dubclub hiermee bedoelde.
|
|
||||
|
||||
Oh please do enlighten us.