|
||||
|
||||
Even een snelle photoshop gemaakt
De wielkasten moeten uiteraard in kleur worden En heb voor de grap even m'n motorkap en dak carbon gedaan :P
|
||||
|
||||
staat niet verkeerd , maar ik hoop wel dat die grap een grap blijft
|
|
||||
|
||||
Jaja, dat zeker. De auto wordt gewoon helemaal 1 kleur gespoten.
Heb ook al een kleur in gedachte Iets in deze richting;
|
||||
|
||||
nice!!!
|
|
||||
|
||||
Owhja, ik zit met nog iets in m'n hoofd.
Ik wil eigenlijk de ABS uit kunnen schakelen. Is dit te doen door een schakelaar ertussen te plaatsen? Of gaat de ABS dan rare kuren vertonen? Ik dacht eraan om de gehele ABS te verwijderen, maar vind het af en toe wel fijn. (je hebt hier veel van die kleine modderige polderwegen) Alleen wanneer ik ga scheuren/ circuit rijden wil ik liever zonder ABS rijden. Iemand tips?
|
|||
|
|||
Het moet wel uitschakelbaar kunnen zijn.
De vraag is alleen hoe.
|
|||
|
|||
Zal vast en zeker een schakelaar tussen gemaakt kunne worden denk ik want als je de zekering uittrekt heb je ook geen abs
Alleen of je dan geen foutcode op de abs krijgt weet ik zo ff niet
|
|||
|
|||
Zo'n foutcode kun je er zo weer uithalen met uitlees apparatuur.
Daar zou ik me niet druk over maken.
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is heel simpel te doen, wij testen regelmatig voertuigen op het RDW circuit in Lelystad en dan onderbreken we de kabelboom naar het regelapparaat (eventueel zou je de stekker er ook af kunnen halen, maar het mooiste voor jou is denk ik een schakelaar in het dashboard). En dan gaat inderdaad het abs lampje aan, kwestie van fout wissen zodra je klaar bent op het circuit (misschien gaat hij bij een golf 3 ook nog wel vanzelf uit mocht je de onderbreking weghalen, even proberen). |
|
||||
|
||||
erg benieuwd naar de vorderingen op deze wagen, samen met het foto materiaal
mooie plannen allemaal leuke set velgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik hoop binnenkort even een stel 'echte' foto's te kunnen posten van hoe de auto er nu bijstaat
Over de velgen.. ik heb ook al aardig wat negatieve reacties gehad. Maar het boeit me niet zoveel, ik vind ze zelf helemaal top en daar gaat het uiteindelijk om
|
||||
|
||||
Quote:
das juiste instelling ik heb ook al menig commentaar gehad op het feit dat ik een g60 bumpert op mijn caddy ben .......EN.. |
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit Sven! Carbon dak/motorkap staat hem ook dik
Doet me trouwens een beetje denken aan de kitcar van JD:
|
||||
|
||||
Daar lijkt hij momenteel ook aardig op
Verder ben ik erg bezig met aërodynamica. De wielkasten worden nagenoeg gelijk aan die van die JD kitcar hierboven. Alleen komt er bij nog een andere airdam op de voorbumper, een splitter erbij, onderkant van de auto vlak, een diffusor en sideskirts. De splitter en sideskirts worden demontabel, net als de spoiler. Deze gaan er alleen met trackdays op. Dus tijdens straatgebruik lijkt hij grotendeels op de foto hierboven.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo komt er waarschijnlijk ook nog een update op mijn MK1 waar ik waarschijnlijk ook een hoop commentaar op ga krijgen Maar het is mijn MK1. Dus gewoon blij zijn met je nieuwe velgen en wat een ander zegt moet een ander maar doen
|
|||
|
|||
Ben benieuwd
|
||||
|
||||
De velgjes even passen
Met adapters (5x130 --> 5x100) staan ze maar 4mm van m'n veerpoot af Zoals je ziet passen ze niet echt (18 inch, 9,5j ) Vandaar dat de wielkasten groter moeten, wil namelijk ook genoeg veerweg hebben zonder aanlopen :P Ik wil namelijk ook nog een stuk lager De slijptol er maar in dan.. Owhja, er kwam onverwachts iets op m'n pad.. En grotere compressor dus wie weet komt die er straks ook nog op
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 10-12-2013 at 17:21. |
|
||||
|
||||
Denk dat je nu wel genoeg ruimte hebt om in te veren
Hoe staat het met het gewicht van die velgen incl adapters? Best hoog zeker?
|
||||
|
||||
Adapters zijn van aluminium, die wegen amper iets. Velgen zijn redelijk zwaar..
Maar toch, ik heb hier nog een setje BBS CH Motorsport liggen in 19 inch 8,5j en die zijn vrijwel even zwaar :P Maar goed, mijn budget rijkt niet zo ver dat ik in staat ben om lichtgewicht wielen te betalen Die wielkassen lijken erg hoog uitgeslepen, maar dat valt straks wel mee wanneer ze klaar zijn. Kijk maar eens naar die kitcar van JD.
|
|||
|
|||
Mooie update..
Welke compressor komt erop dan?