|
||||
|
||||
die eerste pic, die ZN-14... ziet er dik uit...
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook wel een net ding. Die jongen woont vlak bij me in de buurt want ik "hoor" hem iedere dag wel (en zie hem ook regelmatig ). Het is een diesel met sidepipe !! Lekker geluidje !!
|
|||
|
|||
hij rijd nu trouwens al een tijdje zonder sidepipe hor hij is er mee aangehouden en oom agent vond het niet zo leuk haha, is trouwens een kameraad van me die jongen de groene golf mk2 ernaast is de mijne ld-hn-89
|
|
|||
|
|||
Was ook even wezen kijken, paar leuke auto`s gezien, maar zo als gewoonlijk zaten er weer veel auto`s tussen waarbij ze denken dat je met een chromen oliedop en peilstokkie een vette getunede motor hebt Geldt trouwens ook voor de vele bijelkaar geraapte tupperware bakjes en autostyle cataloges onderdelen die om een auto zijn geknupt! Verder leek het goed georganisserd en zeker voor een plaatsje als winschoten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Werk jij dan toevallig bij Glas Ockels ?? Zie die groene mk2 daar ook wel eens staan.
|
|||
|
|||
jaah klopt daar werk ik
|
|
||||
|
||||
Zie je auto daar iedere dag staan....ik werk een stukje verderop !!
|
|||
|
|||
oke waar werk jij dan?? jou golf komt me nie bekend voor als ik eerlijk ben
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hij heeft helaas afgelopen week schade gereden. Is van een bekende van mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat kan ook niet, want die staat al 4 jaar binnen Ik werk bij Holland Graniet. Rij als daily een zwarte Polo Fun !!
|
||||
|
||||
Quote:
what's this? cult styler ? hahahaha and this is from my country ... shame of you tfuuuuu |
|
||||
|
||||
Die komt uit de reclame van de Duuks of Hasselt....hehehe
|
|||
|
|||
haha ja alleen de nummers ontbreken nog
|