Meeting Adrillen 2009 Winschoten foto's
|
mooie fotos :thumbup:
geen foto van de golf1 met body kit erom gemaakt? en de scirocco |
De eerste meeting van de 16V! Gaaf Gerrit :cool:
|
idd! de eerste en de laaste van dit jaar denk ik :D
|
Quote:
Dit waren niet de mooiste foto's, daarom had ik ze weggelaten. Is al iets bekend van de uitslag show / shine ? Is natuurlijk wel een VW eerste geworden op de Opelmeeting (GX-GG-86). Anders moet de jury even naar Hans. (Anders) |
mooi :thumbup: uitslag heb ik niet mee gemaakt, stond er niet bij.
|
En deze knoppen hebben sommige van ons er speciaal aanzitten om de achterklep van buitenaf open te kunnen doen. :D
|
Quote:
:shake: :D |
Quote:
Ik heb de uitslag ook niet gehoord maar heb jij een mooiere gezien dan de blauwe Golf ? Heb je de Skyline nog bekeken ?? Mooi speelgoed |
Quote:
nee, de blauwe golf was helemaal af en super mooi:thumbup: skyline idd nog bekeken, wat een lawaaai |
Later op de dag ook nog even wezen kijken.
Stond wel mooi spul tussen. Maar ook wel veel tupperware Jah golf 1 is eerste geworden :) En bora 2de Verder weet ik niet |
Quote:
en die blauwe golf had 190 pk :wow: |
Quote:
Hij had een klep in de uitlaat, kan hij kiezen tussen gedempt en ongedempt Volgens mij klopt deze tekst niet helemaal. Of er is een spatie teveel tussen al en u (maar dan verkoopt hij alleen aluminium VW onderdelen) óf er mist een w.... |
^^ :d
|
Ja, inderdaad ff een "w" ertussen Gerrit !!
Maar eh...je hebt hem er niet zelf naar toegereden toch ?? ;) |
Quote:
ja officieel wel, maarja ik ga daar niet over, en ik begrijp het wel :D nee kamaraadje heeft hem er even heen gesjeest :) |
Zondag 1 november was er voor de eerste keer in Winschoten een Auto evenement als onderdeel van de maandag daarop volgende Adrillen markt.
Opkomst was Groter dan verwacht,dik 250 auto's,waarvan ondanks november nog een groot gedeelte show wagens. Eterij was dik voor elkaar,tevens de nodige Standjes erbij. Al met al complimenten voor de organisatie en zeker voor herhaling vatbaar. Hierbij een kleine foto impressie. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew |
Quote:
FF iets meer.. :cool: 8vtje op itb's Clinton is naar mijn mening de terechte winnaar. Bora had ik persoonlijk ook op de 2e plek staan. Is trouwens een algemene meeting hoor,en geen opel meeting zoals je zei,dan had je wagen er ook niet mogen staan he ;) Meeting word mede georganiseerd door een opel club,omdat zei de enige club in de buurt zijn die ervaring hebben met dergelijke evenementen zijn zij benaderd om mee te helpen met het opzetten van deze meeting. |
Iemand nog meer foto's van die rode golf mk2(db-lb-24)?Vind het echt een mooie mk2.(te koop?)
Mvg, Tommy :thumbup: |
Quote:
Vond ik ook erg mooi. Ziet er vrij bescheiden uit maar zit ontzettend strak in de lak. Hele nette auto. |
All times are GMT +1. The time now is 16:56. |