|
||||
|
||||
Quote:
nee volgens mij niet, maar is wel ontzettend lelijk, als ik zo'n ding in de schuur had liggen zou ik iemand die hem op kwam halen geld mee doen... |
|
||||
|
||||
zaterdag in spa een supercoole optie gekocht , mét zuignap...
|
|
||||
|
||||
@hajee; optie is cool! Heel cool!!!!!
Die spoilerachtige vleugel ding zou ik in de fik steken en er een vreugde dansje omheen doen. |
|
||||
|
||||
gistermiddag nog eens de video van de vw classic 2001 bekeken, kwam ik nog wat beelden tegen van bij charlie hamill op zolder:
nos plaatwerk en lijmklemmen meer pics : http://www.ploon.nl/usa/busstop/
|
||||
|
||||
Quote:
dit is een ducktail!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
haha oh ja! Blijft lelijk zo'n ding! (mijn mening) |
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe, ik heb er nog 1-tje op zolder liggen hoor, ik klus 'm zo op die mex van je (ligt er al 10 jaar, raak je idd aan de straatstenen niet kwijt.....of je moet m er van 3 hoog op laten vallen )
|
||||
|
||||
Quote:
Kom op zeg, dat heeft iedere echte bus liefhebber toch allang in het echt gezien? :biggrin: |
|
|||
|
|||
heheh @ sabine en hajee Whaletail?
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 08-11-2004 at 23:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
deze? hehe chris=blond! Last edited by hajee : 08-11-2004 at 23:19. |
|
||||
|
||||
Chris moet geloof ik nog steeds een pc cursus van je ma krijgen hj!
haha maar het lukt je aardig chris met de img's en slashes! Knal morgen ochtend met de kever weer voorbij! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb hem net ff geholpen via msn (niet doorvertellen hoor!! ) |
|
||||
|
||||
Voor op de Mein Kampferink ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat denk je zelf?! Vette optie natuurlijk! En jouw kennende wordt dit vast wat moois!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Word er niet altijd in DB A gemeten?
|
||||
|
||||
mijn cadron uitlaat was echt helemaal afgeschuurd dus gisteren maar eens zelf een demper in elkaar gezet. Vind het wel een vette optie (lol)
Last edited by primer-look : 21-11-2004 at 18:46. |
|
||||
|
||||
Die is idd wel f@
|
||||
|
||||
Quote:
vind die F@ sticker ook wel vet! :biggrin: |