Post je vetste opties
Of die van een ander.... :rolleyes:
Zoals deze coole zonwering! (Mods, mag dit naar luchtkoelers algemeen?) |
is dat oldschool of issie gewoon rond oud en nieuw bij de chinees wezen eten?
|
volgens mij is dit niet alleen zonwering.... maar ook tegenliggervanger whatever.
|
Quote:
Hahaha! |
Ik vind dit een hele vette optie,die op mijn eigen bus zit en die je ook nog eens erg weinig ziet. |
Westfalia laadbak, vette of vieze optie?
|
ik vind hem wel vet ,maar alleen als zo`n auto boven de grond zweeft..:d Dat smoelt beter.
|
NOS Sierring voor typ III
NOS chrometrim voor onder de achterruit kever NOS chrometrim voor onder de voorruit Typ III Radio uit 1960 met NOS inbouwset voor Typ III NOS fingerplates voor typ III |
Crisis, da's nog eens een leuk verzamelingetje...
Arne |
Quote:
Heb nog veel meer van dat soort spul...... check www.volksaddiction.nl en dan "parts&books" Zoals dit....niet echt opties, maar wel allemaal NOS :) |
Quote:
komt nog wel :cool: |
Leuke "opties" :
Sidestep, imperial, achtersafari.....leuke opties genoeg :) |
Ok, ok, ok... en dan te bedenken dat ik al blij ben dat ik morgen wel 2 stoelen in de Kever heb...
Arne |
Mag de kever niet vergeten natuurlijk :)
Empi bumperbars Roofrack Starlight blue_dot Ghia deluxe knipperlichten achter Pop outs Koch horngrills 6Jx15 fuchsen |
Dope shit!
Eng he? ;) :D Koele optie! En NOS bling bling voor de boes............. |
Een wannahave voor alle laagvliegers! Mijn coolste optie...:D |
|
ik vind de smwap coller wel erg goed
en voor een bril kever uitzetraampjes voor de bril raampjes, oja, fender skirts vind ik ook top, moet ik ook nog een keer op de kop zien te tikken voor een leuk prijsje :D erg gaaf als je achterwielen verdwijnen, |
|
Quote:
whahaha is dat zo'n ducktail?? :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 01:20. |