![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha! Dus dan zijn er in `n land als b.v. Duitsland geen oldtimer´s...? Daar betaalt men ook wel in mindere mate wat belasting voor auto´s vanaf 30 jaar, 30 jaar is nl. de duitse minimum "leeftijd" dat `n auto daar`t predikaat "oldtimer" krijgt, of beter gezegd kan krijgen, want die moeten daarvoor ook nog `ns praktisch in `n 100% originele toestand zijn (G60 blok b.v. in `n Golf 1 kun je vergeten) om Steuerbegünstigung (belastingvoordeel) te krijgen, dus denk eens na voordat je wat opschrijft...
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 31-01-2009 at 17:33. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of typ eens 1 post zonder duitsland erbij te betrekken? ![]()
|
||||
|
||||
![]() 32B Variant Diesel, toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bei uns in Deutschland ist alles besser ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ideeën genoeg, alleen tijd ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk ook zeker na gozer, niet bot bedoeld, maar we zijn hier in Nederland. En in Nederland is een auto, onder de mom van ''oldtimer'' als die de leeftijd van 25 jaar heeft bereikt of ouder. Dan is het nog smaak gebonden. Maar niet de situatie in NL gaan vergelijken met Duitsland, dat is een beetje onzin in mijn ogen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je meent het... Quote:
Wat is dat nu voor 'n onzin? Een oldtimer is 'n oldtimer, of dat nu hier of in Duitsland of waar ook ter wereld is... ![]() (de andere regels in andere landen even buiten beschouwing gelaten). Edit.: dan heb ik er toch maar mooi voor gezorgd dat m'n eigen Golf 1 van '82 die ik 3 jaar geleden vanuit Duitsland naar hier geimporteerd heb, mooi de status oldtimer heeft gekregen, want anders zou die auto volgens jou dus nooit 'n oldtimer zijn geworden...LOL ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 01-02-2009 at 16:39. |
|
||||
|
||||
![]() Niet zo huilen over oldtimer of niet, dit topic gaat erover wie deze 32B op gaat halen!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik geloof dat jij mij nu niet begrijpt ![]() ![]() Ik bedoel er mee te zeggen dat die Passat, waar het om gaat, geen oldtimer gaat worden, betreffende belastingvrij rijden. Dat is in Nederland straks geldig voor auto's tm 31 december 1986. Die auto's daarna worden miss ook wel 25 jaar , mara niet belastingvrij..Laat ik het zo zeggen.. Maar goed, uppie voor deze Passat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt, belastingvrij worden auto´s met `n datum 1e toelating van na 31 december 1986 helaas niet meer, neemt niet weg dat deze wel ooit oldtimers zullen zijn,`t feit dat die auto´s dan niet meer belastingvrij zullen zijn doet daar niets aan veranderen (mijn mening). Quote:
ikke niet, ben meer van de type 17 ![]() desalniettemin `n uppeke voor deze Passat 32B
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat is er geworden van deze Passi?
|