650 euro, wie haald 'm op; 32B Diesel, rolo, sportstoelen etc
Erg zonde om deze ook naar de export te laten gaan;
http://link.marktplaats.nl/224643257 't Is dat een 2e diesel voor mij erg duur is qua vaste lasten, anders stond ie hier. Heb de man gebeld, prijs kon iets mee gedaan worden, niet bijzonder veel. Kortom; wie gaat 'm ophalen!? :cool: |
Haha ik dacht die gaat Gijs nog halen! Een om te redden iig.
|
Hmmm... Misschien wel een ritje waard :)
|
Quote:
Wilde ik eigenlijk ook gaan doen, maar ik krijg dan wat problemen qua opslag :redface: |
Mooie auto, zou inderdaad jammer zijn als ie naar Polen gaat.
|
jah, dat wel, maar krap wel achter je oren dat deze auto nooit oldtimer wordt, en dat je hem ook niet meer als klassieker kunt verzekeren!!!
|
Dat zijn 2 verschillende dingen.
De auto wordt officieel niet meer vrijgesteld van de motorrijtuigenbelasting. Een goedkopere verzekering aan de hand van de leeftijd van de auto zal altijd wel blijven bestaan. De regering heeft geen vinger in de pap bij de verzekeringsmaatschappijen. |
Quote:
:eek: is dat er al door dan? |
Wetsvoorstel is goedgekeurd.
|
dat vind ik niet leuk. en niet aardig ook van die geldtrekkers. na 25 jaar betalen mag je toch wel een keer klaar zijn dacht ik. maar goed. the harm is already done, vanaf welk bouwjaar geldt dit? 84?
|
Een linkje naar de veroorzakers;
http://www.christenunie.nl/nl/k/91/...aan-banden.html |
vanaf 01-01-1987 geldt dit, dus tm 31-12-1986 wordt die oldtimer, aangezien ze in 2011 de wegenbelasting stelsel aanpakken, vandaar tm 1986!! heb RDW gevraagd namelijk..
Ik ben blij, anders had ik mn golf uit 1986 weg gedaan en een oudere gekocht, maar gelukkig wordt die van mij nog wel ''oldtimer'' :) Vandaar dat mensen nu juist problemen krijgen met auto's van 1987 of jonger te verkopen..de youngtimer bestaat namelijk niet meer |
Bij een benzine auto is het nog niet zo erg, bij een diesel wel. Kost je bij deze bijvoorbeeld meteen 190 euro oid in de 3 maanden.
|
66 euro per maand hier in brabant, vandaar dat ik 'm ook niet op ga halen. Ik betaal al 97 euro per maand :redface: Als ik 'm zou kopen bouw ik er een TDI in, heerlijk veel ruimte in het vooronder :) Maargoed, heb al te veel staan... :(
|
Ook de chistenunie bestaat uit geldkloppers...en bedankt
|
Quote:
Jij wilt volgensmij in iedere auto diesel inbouwen of niet ? :thumbup: |
straks maar eens kijken of ik een td kan krijgen met een eerste tenaamstelling van 30-12-1986
|
In ieder geval gaan de echte liefhebbers weer met auto's rijden van na 86,en niet de goudzoekers die alleen maar goedkoop willen rijden.
Dat vind ik persoonlijk wel een voordeel,die auto's worden dan ook weer betaalbaar in aanschaf. |
Quote:
Alsof een auto oldtimer is bij gratie van het belastingvrij zijn :screwy: Als de invoering van de KM-heffing later is dan in 2012, zou het me niets verbazen als de leeftijdsgrens nog wat meeschuift. En is er km-heffing, dan hopen dat je dus inderdaad alleen betaalt voor de gereden km's. Dan wordt het hebben van een coole zware en onzuinige auto weer interessant, ook al is hij nog zo 'nieuw'. Als je niet rijdt, betaal je gewoon niks, eigenlijk wel zo eerlijk! Jens (en ja, ik heb op dit moment alleen maar belastingvrije auto's..) |
een auto is oldtimer jah als die belastingvrij is..simpel zat, of je de auto nu mooi vind of niet, dat is smaakgebonden.
En de kilometerheffing gaat dan gewoon door, dit staat nu namelijk vast en de wet is door. Dus t/m 31-12-1986 worden nog oldtimer, de auto's daarna never nooit. Maar goed, ze gaan kilometerheffing doen, aan de hand van gewicht, uitstoot en het gebied waar je in rijdt..Dus ik denk met van die stomme kastjes. |
All times are GMT +1. The time now is 03:59. |