![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je weet dat het te koud is om te klussen buiten, als de moertjes die je wilt pakken vast zitten gevroren aan het dak waar je ze even tevoren hebt neergelegd.
schluss voor vandaag. Morgen weer een dag. Netjes de kabelboom terug leggen, incluus de speakerkabels en handsfree microfoon ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Nou lekker vooruitzicht weer, die van mij is ook doorgerot, jippie.
![]()
|
||||
|
||||
![]() pff
mijne was ook lek,heb dus de auto maar verkocht :lol: Quote:
scherp
|
||||
|
||||
![]() ik weet er alles van maar als je het met beleid doet past het net ben nu bezig met climatronic aan het inbouwen dus ook het kachelhuis, soms is het jammer dat vw het klik/krak systeem heeft
|
|||
|
|||
![]() jongens, zo heel erg moeilijk is het niet.
zelfs niet met de airco uitgevoerde auto's. heb die van mezelf in 3 uur vervangen en met airco doe je er misschien een uurtje langer over, dus valt wel mee. Alleen rust bewaren, en dan werkt het 10 keer beter |
|
||||
|
||||
![]() Nou, het is me gelukt maar ik vind het wel een rotkarweitje. Hoop dat ik het niet weer opnieuw hoef te doen in het vervolg. Het is niet moeilijk maar sommige dingen zitten gewoon irritant in elkaar.