|
|||
|
|||
mooie werkplaats en hem zonder 40 vragen uitmekaar getrokken deze man hij tenslotte al 16 bijna 17 is EEN techneut ,,,dus dat komt gewoon goed ...
ps ik had de mijne ook al klaar toen ik 17 had dr ook al een 16v in toen....
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan maarzo wat is jou kleur naam? mooi ding trouwens |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, 16v is idd ook heel mooi, maar daar heb ik het geld niet zo voor liggen, anders ging dat zeker wel door!! :P ja of ik moet mijn brommer verkopen, maar dat vind ik zonde Binnenkort meer fotos, blokje kan er al bijna uit |
|
||||
|
||||
Blokje er vanavond even uit gehaald. en verdere fotos van de mk1.
|
|
||||
|
||||
€ 750,- is niet duur voor een spuitbeurt.
Hij is nog in redelijke staat qua roest zo op het eerste oog. Succes in ieder geval !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, ja het roest valt mee, op sommige bekende plekken is hij niet rot of veroest. nu even op zoek naar een frontje en 2 spatborden en dan kan die strak gemaat worden. mischien dat het een nieuw frontje word, maar de spatborden niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal m'n maat even bellen, die heeft nog 2 slopers staan. Misschien dat hij nog een front en 2 spatborden heeft. Wat zoek je van het front ? Het onderste gedeelte ? Of de slotplaat ? Gr LRR
|
||||
|
||||
Quote:
oke bedankt, ik zoek een complete front. boven en onder is die verrot. gr gerrit |
|
|||
|
|||
Heeft de wagen lang op een vochtige plek gestaan ?
Gezien de uitslag op het blok.
|
||||
|
||||
Quote:
hij heeft 5 jaar lang sil in een oude shuur gestaan. dus zou best kunnen ja. Morgen een golf1 carrosserie ophalen voor onderdelen voor de golf, voor plaatwerk enz. dankzij LRR ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
De carrosserie staat nu in de schuur
verder nog heel netjes, plekjes waar mijn eigen golf verroest is is deze nog mooi strak! niet alleen frontje van de rode mk1 is verrot, maar de binnenscherm ook. ( hebben ze al een keer nieuwe plaatwerk ingelast) word ook hele nieuwe stuk ingelast, van de grijze mk1. en bij de verkoop zeggen dat er nog nooit aan gelast is |
|
||||
|
||||
Quote:
Met het laswerk zeker |
|
||||
|
||||
de vorige eigenaar heeft er ook stuk of wat nieuwe plaatwerk in gezet.
wat een gebrobbel maar ik heb er een lasser bij, die zon beetje elke dag last, en die er echt verstand van heeft |
|
||||
|
||||
Zag de grijze laatst al staan op een
autoambulance En volgens mij zag ik je laatst ook op de Kreidler tuffen... Maak er wat moois van Moet wel zeggen dat ikzelf een zwart inteieur niet zo mooi bij deze kleur auto vind staan dan wat je er nu in hebt, maar elk zn eigen |
|
|||
|
|||
Hey kerel,
ik zeg: goed bezig! Mooi dat je op jonge leeftijd al gek van oude auto's bent en ook nog eens de beschikking hebt over de middelen om ze levend te houden! Blijf foto's posten he! En succes Je hebt trouwens wel een voorliefde voor die kleur rood, je Kreidler heeft ook al zulke kleur. |
|
||||
|
||||
Quote:
kan kloppen, heeft diegene uit Duitland gehaald enne op de kreidler kan ook best kloppen, word veel kms mee gemaakt, waar precies ? en over het interieur, het heeft natuurlijk wel wat, maar zwart heeft bij mij de voorkeur, maar als ik het interieur niet goed verkopen kan dan houd ik deze er in, wat is het ong waard deze interieur? 1 klein brandvlekje in de bestuurders stoel, dan zet ik het interieur ff op deze site |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, heb de ruimte er gelukkig voor, Morgen avond gaan we weer verder, ik zal dan even fotos maken en rood is een mooie kleur toch vind ik grijs op een golf1 ook heel mooi. maar dat is niet orgineel |
|
||||
|
||||
He hallo,
Veel succes met je project. Hopelijk kom jij verder dan mij. Ik ben ook eens begonnen aan een mk1 "78 project, maar deze staat nog steeds in het hok........al 17 jaar.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op de rotonde. Jij reed voor mij (ik in de rode Jetta) Duimpje omhoog "Toch roeg, zo'n jong knuppel op zo'n oal brommer..." Als je komende zondag niks te doen hebt moet je je pa ff vragen of ie met je naar Assen wil Kun je ideeen opdoen... |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha dat was mijn kamaraad, vind ik wel een goeie hij zij laast, zag nog een mooie rooie jetta, duimpje omhoog zij die. dus nu weet ik het 2 bijna dezelfde brommers en in assen kan ik misschien wel even heen! |