Restauratie golf1 - blokje eruit
Goeiedag :D
ik ben Gerrit buist, ben 16 jaar ( bijna 17 ) en ik kom uit Onstwedde ( GN ) paar maand geleden heb ik een handgeschakelde golf1 gekocht uit 1979, 95.000 km op de teller. Ik wou hem eerst verkopen en 1 in slechtere staat weer kopen, en die helemaal opknappen, maar nu heb ik besloten om de golf1 zelf op te knappen, met een beetje hulp van anderen, las werk enz. Plannen voor de mk1: Supersport schroefsetje. Ats classic 13 inc 7 of 8j breed, met getrokken bandjes. Buiten kant helemaal overspuiten in de zelfde kleur. ( indianarot ) Nieuw voor frontje ( deze is verrot ) 2 andere orginele spatborden. Kleine roest plekjes bijwerken en strak maken. Andere kleur interieur, zwart. Blokje krijgt een opfris beurt, ff nieuwe bougies, olie, riemen, enz ;) ik heb ook nog een andere hobby (kreidler), waar ook veel geld in zit, daarom is mijn budget niet al te hoog, maar ik ga zeker mijn best doen!! heb nog 1.5 jaar te tijd. :tongue: ik zal af en toe tussen door fotos maken ;) ik ben vorige week al begonnen met strippen van de mk1. ( zie fotos ) |
Andere hobby is Kreidler?
|
Mijn andere hobby: ;)
|
Dan had ik het toch goed gezien op die fotos van je golf. :)
|
Quote:
idd goed gezien ;) dacht dat ik het erbij had gezet, maar niet dus, nu wel :thumbup: |
Goed bezig Gerrit. Leuk project :)
|
Net ding...goeie basis volgens mij.
Als je hulp nodig hebt, roep dan maar ;) |
je hebt in elk geval een mooie sleutel-plek :thumbup:
|
super werkplek en een auto met veel potentie.
Veel succes!!! |
cool dat je zo jong al oude dingen cooll vind!
|
Ojee.....krijg een ontzettend Déja vu gevoel hier!!!
Een mk 1.....in die kleur.....in Groningen.....al half gedemonteerd........WE HEBBEN EEN NIEUWE RENÉ IN ONS MIDDEN!!!! :D Hopelijk ga jij meer je best doen en komt deze Golf wel weer op de straat...succes!! |
ik ga er zeker geen rommel ding van maken ;) en las werk laat ik ook over aan iemand die het elke dag doet ;)
en dit word men dagelijkse auto, dus word absoluut geen pruts ding!! :D als ik 18 jaar bent staat deze mk1 gereed :D oja, en deze golf houd ik ook langer, want ik heb vernomen dat Rene elke week in een andere auto rijd ? :P dus geen nieuwe Rene in ons midden ;);) |
He Gerrit,
Inderdaad, 1 Rene is genoeg. Maar wij Onstwedders zijn daar serieus genoeg voor, toch ?? Mijn ouders wonen hemelsbreed niet zo heel ver van je af. Leuke MK1, en veel succes met opknappen. Mocht je onderdelen etc nodig hebben, mijn maat heeft diverse einsers gedemonteerd staan ook plaatwerk etc !!! En als je info nodig bent dan kan ik je ook nog wel wat geven. Groeten, LRR |
Quote:
zeker weten haha, oke, mijn vader zou het vast wel weten, ik vraag hem morgen avond wel even. ;) ben vast nog onderdelen nodig voor de mk1. dan geef ik wel een gil :D komt wel goed;) je weet me wonen, kan altijd een keer langs komen even pols hoogte nemen, haha Gr Gerrit ;) |
Quote:
Ik heb mijn Golf 1 GTI bijna klaar. Dus zal straks wel een keer door Onstwedde heen brullen. Mijn kameraad (Arjan Meinders) woont vlak bij jou, bedenk ik me net. Dus daar zul je de GTI ook wel een keer zien staan. Groeten, LRR |
Quote:
nog nooit zien staan, Arjan is zelfs in de verte familie van mij ;) maar ik zal er nu eens op gaan letten! haha, wat voor kleur? Gr Gerrit |
Quote:
Hij is ook nog niet klaar, dus heeft daar tot nu toe ook nog niet gestaan. Kleur.......MARSROOD !!!!! :thumbup: :thumbup: |
Mooie kleur, wil ik die van mij ook wel laten spuiten maar dan moet die binnenin ook gespoten worden ;)
spuit hem nu buitenom in dezelfde kleur, indianarot. zelf strak maken, schuren enz, en kost het spuiten 750 euro, buitenom duur of niet? |
|
Mooi dat je hem helemaal stript en helemaal weer opnieuw opbouwt succes met je project en voor onderdelen heb je ook nog Kosmeyer in Musselkanaal :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:37. |