|
||||
|
||||
Ja vooral t dakje.. Ik laat m schieten! Heb de tijd
|
||||
|
||||
Twijfel toch nog over dit dingetje.. Met een motorrevisie zou je maar zo een prachtwagentje kunnen hebben en is er weer een orginele G40 Genesis van zijn ondergang gered Kent iemand deze G40 toevallig, of is er toevallig al iemand wezen kijken?
Polo G40 Marktplaats
|
|||
|
|||
Zolang de motor goed zou ik er niks aan doen.
Rijden wel G40's rond die er minimaal een 100.000 meer gereden hebben. Ik woon ook in Groningen, maar heb deze auto nog nooit gezien. Mocht je zelf te ver weg wonen, dan wil ik hem wel eens van dichtbij gaan bekijken.
|
||||
|
||||
Als je gelukt hebt, is het dezelfde trekhaak die ook onder m'n 2f steilheck hing: Zonder schade aan de achterbumper te verwijderen. ( verstevigingsbalk zit uit het zicht, en wellicht is de auto met die balk zelfs nog ietsje veiliger
Dakje: jammer, maar als ie niet lekt of rot; wat zou het? KM stand: Bij auto's van deze leeftijd telt onderhoud zoveel meer dan de kilometerstand: Liever één goed onderhouden (vóór de koop aantoonbaar), dan eentje met weinig kilometers maar waar ook nog nooit een cent aan onderhoud in is gegaan.. Let ook op: 'We hebben er nooit kosten aangehad' betekend: remschijven, blokken, riemen, filters, schokdempers en banden: allemaal tot op het bot versleten, en aan u om per direct te vervangen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
meestal bedoelen ze hiermee dat er geen grote dure kosten aan geweest zijn zoals kapotte motor , versnellingsbak en dergelijke ... |
|
||||
|
||||
en als je toch op zoek bent naar een volledig originele, dan zou ik al NOOIT ene kopen waar ze zo een aftermarket dakje ingezet hebben
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Als je er een keer langs zou willen gaan zou dat helemaal super zijn. Moet zelf uit Apeldoorn komen en heb al zovaak voor niks het hele land doorgereden. En als het voor jou om de hoek is misschien....? Bedankt voor de reactie's wederom
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker Last edited by Rutger : 23-07-2008 at 16:20. |
|
|||
|
|||
Ik zal eens contact opnemen..
Deze al gezien? klik Stickers ontbreken helaas, maar daar is wel aan te komen.
|
||||
|
||||
Haha ja bij die ben ik ook wezen kijken. Ziet er netjes uit maar zodra je gaat rijden is er maar één conclusie te trekken: loopt voor geen meter. En volgens de verkoper kwam dit doordat ik, en dan ook mijn broer, niet kunnen auto rijden Zo'n reactie zegt dan ook wel genoeg.
|
||||
|
||||
Quote:
waarom loopt die auto voor geen meter dan? gewoon interesse vraagje. grtz.
|
||||
|
||||
Toen wij er in reden begon het al met horten en stoten van de plek komen. Daarna hield de motor steeds enorm in, om vervolgens met een schok weer op te pakken. Toen we stil gingen staan draaide de motor heel onregelmatig en met vreemde geluiden. Bij vervolgens weer weg rijden reageerde hij eerst totaal niet op gas geven. Kan een brandstoftoevoer probleem zijn, maar wij hadden er geen lekker gevoel bij?
Bekende auto of bekend bedrijf voor jou?
|
||||
|
||||
Quote:
ken de auto of het bedrijf helemaal niet, maar rij zelf ook een polo g40 genesis en was benieuwd waarom je het voor geen meter vond rijden. kan me voorstellen dat je er dan geen lekker gevoel bij hebt. grtz.
|
||||
|
||||
Quote:
Zou super wezen
|
||||
|
||||
Heb het geld, nu nog een mooie genesis!
|
||||
|
||||
Ik weet er 1 te staan met lichte schade. Dat iets?
Heb er even zelf aan gedacht hem te kopen maar heb een andere gekocht. De schade was: een bumper dat iets scheef zat, deukje in het scherm en een draagarmpje dat krom was. Verder hadden bij de stijl er doorheen gepoetst ofzo dus dat zal bij gespoten moeten worden. En rondom wat kleine plekjes maar ik vond hem niet zo verkeerd eigenlijk voor 700 euro. Interieur was ook wel redelijk. Motortje had volgens mij 130 of 140 000 km gedraaid (dat weet ik niet zeker meer) Ik kan het adres even voor je opzoek en door mailen?
|
||||
|
||||
Bedankt voor je reactie maar zo te lezen is dat niet echt wat ik zoek!
Gr. Rutger
|
||||
|
||||
Ik heb een Genesis!!! Zal er snel een topic over maken bij de polo afdeling
Hier mag dan een slotje op.