Polo g40 Genesis
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een orginele paarse VW Polo g40 Genesis. Moet niet teveel kilometers op de klok hebben en er echt goed uit zien. Weet dat deze eisen ook hun prijs hebben, maar die ben ik bereid te betalen. Groeten Rutger |
als je mp even bekijkt staat mijn genesis te koop , en het is echt een eerlijke auto!!
ik hoor t misschien wel gegroet johan |
Ik had hem al eerder bekeken, niet wat ik zoek! Zie er weinig orgineels aan, ook teveel kilometers. Toch bedankt. ;)
|
alleen de wielen zijn niet origineel maar verder wel hoor....
maar geeft nix hoor , veel succes met de zoektocht... |
Een scherpere nokkenas is niet orgineel. Een andere chip is niet orgineel. Een andere pulley is niet orgineel. De sportuitlaat is niet orgineel. Drukmeter is niet orgineel.. Ook weinig kilometers op de klok is niet echt het geval :D Geeft niks hoor, bedankt voor het aanbieden!
|
Wie o wie :)
|
Bij garagebedrijf Moree in Meteren staat als het goed is nog een originele, voor €2900. Km-stand weet ik niet. En hij is iig op de foto die ik zag orgineel (in het plaatselijke krantje, niet op de site).
|
jammer dat ie niet op de site staat..!
|
Ff bellen of hij er nog staat en dan langsgaan he ;)
ze hebben wel meer mooi spul staan, Subaru's, Lancer Evo's etc |
Quote:
Ja heb hun site gezien, misschien kan ik ff bellen of ze foto's sturen. Ga niet op de bonnefooi.. |
Op een foto zie je ook niet alles.
Gewoon marktplaats een beetje in de gaten houden, heel af en toe komt er wel een nette voorbij. |
Weet ik, maar dit geeft je wel een indicatie..! Kijk alle verkoopsite's al een poosje iedere dag na maar toe nu toe nog niks gevonden. Dus ik dacht misschien weet hier iemand iets te staan snap je! :D
|
ik heb er nog 1 te koop staan
je heb ene PB ;) |
En jij mail
|
|
Heb er nu 3 bekeken in alle hoeken van het land, valt vies tegen. Wat een afgetrapte bende voor veel te veel geld wordt er aangeboden zeg..
|
Dit lijkt mij een hele nette, ondanks de aardige hoeveelheid rijervaring :)
http://link.marktplaats.nl/174109822 |
ziet er inderdaad goed uit zo! even informeren..
|
2250 euro.. Vind het nogal wat voor een auto met deze km-stand. Maar hij ziet er zo op de foto's wel net uit. *denkt nog even na*
|
Het schuif/kanteldak vind ik zelf minder mooi, net als de trekhaak.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:35. |