|
||||
|
||||
orgineel is echt veel steviger als immitatie, ik rij zelf met een orginele maar als je zie wat die krijgt te verduren en hij blijft gewoon heel, najah geen scheuren iedergeval
|
|
||||
|
||||
voor mij mag je er ook wel een bestellen
|
|
||||
|
||||
Als je alleen maar Golf lippen kan bestellen trek ik mij ook terug. Ik wil ook geen te korte lip voor mijn bumer van mijn Vento. Mocht je ook Vento lip kunnen regelen met die prijs IGM, mij dan (en ook Vento Vice denk ik )
|
|
||||
|
||||
Origineel €42,- per kant................is € 84,- voor een stevig stukje kunststof
Dan maar € 7,95 en dat ik er drie of vier per jaar verbruik En helaas ik bestel niks voor mensen...................link staat erbij dus als er een paar mensen zijn die ze willen hebben, open een topic en bestel ze via Ebay.nl. Zit je ongeveer op hetzelfde geld als dat ik ze in D bestel............en weer verder moet versturen door NL heen.
|
|||
|
|||
Ik heb in december nog een Vr6 lip besteld bij aardbei-tuningparts.nl
voor 25 incl verzenden meen ik. Super lipje, past perfect, laat nergens los. En heb al regelmatig afritjes geschraapt zonder hem kapot te rijden. |
|
||||
|
||||
€25,- + € 7,- is het volgens mij.
|
|||
|
|||
Nee, 25 incl. Of minder zelfs. Gewoon mailen dan weet je het.
|
|
||||
|
||||
Kijk naar de link die jezelf hier neer hebt gezet.................lip kost daar € 25,-en verzenden staat er ook kost € 7,-
|
||||
|
||||
ik zou toch echt een originele kopen bij de dealer. Kost wel wat, mar dan heb je ook wat. die dingen zijn echt zoveeel beter.
|
|
||||
|
||||
Dan wordt hij ook gemonteerd zeker bij de dealer? Mag wel voor dat geld.
|
||||
|
||||
tja voor dat geld zou er eigenlijk een gouden randje op moeten zitten
|