Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   vr6 lip voor golf nog nieuw verkrijgbaar? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41234)

Johan-dtc 02-04-2008 06:37

vr6 lip voor golf nog nieuw verkrijgbaar?

hallo

zoals titel al luidt, weet iemand of de vr6 lip verkijgbaar is bij de dealert?
en de kosten??

had een imi besteld, maar past voor geen meter en knapte kapot, ligt alweer in de kliko, dus wil nu een originele

of iemand die m gebruikte originele heeft is ook goed

Dasher 02-04-2008 07:22

Wat voor imitatie heb je besteld dan en waar?

Bestel lippen voor de Vento altijd in D voor € 7,95 per stuk.............als ik er drie of vier doe zijn ze nog cheaper.

Verzendkosten voor 4 is iets van €8,-

Vento Vice 02-04-2008 09:32

@ 'Dasher': €7,95 voor twee helften of per helft? Is idd spotgoedkoop!
Zit die ook op jouw 2.0 en hij past dus goed?
Ik heb wel interesse in een nieuwe Vento-lip voor zo'n prijs (en nog één reserve!); de mijne is nl beschadigd.

Als er behalve J.L. tuning nog een gegadigde is en 'Dasher' zo vriendelijk is te willen bestellen??!!
Bij 4 stuks ieder een tientje! (+ voor 'D' nog eens € 2,50 voor de moeite :thumbup: )

Arne 02-04-2008 09:52

Bij dealer kost ie ongeveer 42 euro, per helft.....Wat een geld voor een stuk plastic.

Dasher 02-04-2008 12:57

Ik heb de Golf III voorbumpert erop en prijs is voor complete spoiler.............beide helften dus. Heb deze ook al wel eens pas gemaakt op Vento bumper, eerst mijn eigen en nu ook wel eens op Vento van kennis.

Golf III spoilerlipje is maar twee cm korter..............paar nokjes van lipje afhalen en hij past erop............alleen hij is aan beide kanten dan 2cm korter dan de bumper.

RocX 02-04-2008 16:08

Ik zou graag meedoen als ik zo goedkoop een lipje kan krijgen.

Dasher 02-04-2008 16:22

Waar ik ze al een aantal keer heb gekocht staat er op het moment niet bij maar over twee week heeft hij weer hele lading....................

Maar die lipjes staan toch ook wel op Marktplaats of Eba.nl

Grille + Lip voor € 17,90 + €10,- verzenden.................en dan zie ik hier wel eens 2ehands spul voor €50,- over de balie gaan :screwy:

http://cgi.ebay.de/Grill-ohne-Emble...1QQcmdZViewItem

Wolgast 02-04-2008 17:39

Heb zelf mijn lip besteld bij E-bay voor 6,28 € + 10,00 € verzendkosten...
Lijkt me een goede prijs en hij past prima!!!

Christiaan 02-04-2008 17:45

Imi lippen gaan inderdaad niet zo lang mee, maar vanuit Duitsland, op ebay, zijn de verzendkosten duurder als de lip, dus gewoon een paar bestellen, dan kun je er weer even tegenaan.

Wolgast 02-04-2008 20:19

Ik woon in Duitsland en daar zijn de verzendkosten incl. verzekering tegen beschadiging verlies en niet aankomen etc. er bij in...

Johan-dtc 02-04-2008 20:57

Quote:
Originally Posted by Dasher
Wat voor imitatie heb je besteld dan en waar?

Bestel lippen voor de Vento altijd in D voor € 7,95 per stuk.............als ik er drie of vier doe zijn ze nog cheaper.

Verzendkosten voor 4 is iets van €8,-

via marktplaats had ik er een besteld, een kerel uit enschede,, 19.95 + 5 euro verzenden
maar paste dus voor geen meter

voor mij mag je ze dus ook bestellen

die spoiler past dis prima?

Dasher 02-04-2008 21:08

Je kunt ook een topic openen voor mensen die er een nodig hebben. Ik heb wel adres in D waar ze dan heen kunnen. Haal ik ze daar op en verstuur ze dan naar de rest van de geinteresseerden.

En lip past met kleine aanpassing. Maar is dan aan beide kanten iets van 2 cm korter dan de bumper.

Johan-dtc 02-04-2008 21:11

Quote:
En lip past met kleine aanpassing. Maar is dan aan beide kanten iets van 2 cm korter dan de bumper.

is die aanpassing ook nodig op een golf bumper? of alleen voor vento van toepassing?

Dasher 02-04-2008 21:20

Nee het is een Golf lip dus daar klikt tie zo in................1 minuutje werk :D

Vento Vice 02-04-2008 21:35

hmm, laat voor mij maar zitten, dan. Ik wil niet een lip die te kort is, dan liever één met een schrammetje! (ik heb dus wel een Vento met Vento-bumper)
Ik trek me terug... sorry!

Rowan 02-04-2008 21:40

Ik doe aan de inkoopactie mee :thumbup:

(mocht die er ooit komen)

VWJYI 02-04-2008 22:33

ik denk dat ik ze wel eens bij dezelfde ebayer gekocht heb... waren inderdaad 7,95 ik heb er meteen 5 genomen en ze passen echt goed... en imi of origineel ze gaan allemaal kapot als je auto flink laag is...

Johan-dtc 02-04-2008 22:37

Quote:
Je kunt ook een topic openen voor mensen die er een nodig hebben. Ik heb wel adres in D waar ze dan heen kunnen. Haal ik ze daar op en verstuur ze dan naar de rest van de geinteresseerden.

open jij een topic?
of moet ik dat doen?

is denk ik makkelijker als jij dat doet, kun je t allemaal gelijk bijhouden

René 02-04-2008 22:42

Quote:
Originally Posted by VWJYI
ik denk dat ik ze wel eens bij dezelfde ebayer gekocht heb... waren inderdaad 7,95 ik heb er meteen 5 genomen en ze passen echt goed... en imi of origineel ze gaan allemaal kapot als je auto flink laag is...

tussen imitatie of originele kwaliteit zit nog wel even dag en nacht verschil hoor

Dasher 02-04-2008 23:06

Zijn in Nl ook wel te bestellen vanuit D...............en als je verzendkosten bijelkaar rekend van D naar D en dan van mijn huis door NL kom je op hetzelfde uit ;)

All times are GMT +1. The time now is 10:12.