![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij ligt deze mkIII variant VR6 Syncro jou wel, Alberto!
Ik ben overigens wel benieuwd naar wat fotootjes van de Jetta, maar ik zie al dat ik niet de enige ben ![]() Last edited by Berrychello : 30-12-2007 at 22:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je maar eens een rondje in de mijne rijden ![]() Maar inderdaad, ik dacht oh straks koop ik er nog wel een VW bij maar met bijna 1500 kg en een verbruik van 1 op ![]() Zeker zoals bij jouw als de vrouw hem gebruikt als degelijkse auto ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep en kwa vermogen wat het ding had en dat op een nat wegdek ....nee niks voor een vrouw die er elke dag in moet rijden ...ze kreeg er gewoon een hekel aan . nau dat moet je niet hebben ![]() Quote:
leuke auto ![]() leuke opties ![]() ![]() leuke km stand ![]() maar zal hem eens mailen ![]() Last edited by Alberto : 30-12-2007 at 23:43. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() de dagelijkse jetta voor ons ...de dikke 1,3 L 4 cilinder ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zakken maar
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Cool ding! En een echte pacific nog wel! Nu snel een paar mooie velgjes er onder en wat Mr. Cool zegt omlaag
![]() Veel plezier er mee!! |
|
||||
|
||||
![]() Alweer een tweelingauto, met een iets mindere motor.
|
||||
|
||||
![]() Nette Jetta, Alberto! Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Komt wel goed
![]() Vanavond even een termostaat vervangen , want hij werd niet goed warm en dat is anders wel lekker met deze kou Verder had hij wat lekage gehad bij de achter deuren de folie was er af . Morgen de raam meganiek even vervangen en dan de folie er weer op ,hoop dat het dan weer lek vrij is Het ding verder morgen even een beurt geven wat filtertjes en wat olie kunnen we er weer even tegen ![]() Zag trouwens dat er van voor tot achter een splinter nieuw uitlaatje onder hing, dus dat valt weer mee ![]() Kwa zakken ...komt wel goed eerst even een apk volgende week ![]() Quote:
rijd prima doet niks onder voor een 1,6 vind ik dus motor is zeker niet minder valt me dik mee Last edited by Alberto : 03-01-2008 at 22:16. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie Jetta Alberto !
Succes ermee !!
|
|||
|
|||
![]() even bij alberto geweest en de jetta gezien super nette jetta.
veel succes er mee.
|
|||
|
|||
![]() Leuk ding Alberto .
Ben benieuwd hoe hij er over een paar weken bij staat ! En inderdaad, zo'n NZ doet qua rijden niks onder voor een PN, valt echt niet tegen ... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom niet omlaag voor de APK? Wat voor nadelen heeft dit? Mijne moet volgende week ook namelijk.
|
||||
|
||||
![]() Shit hee, deze auto ken ik nog van een jaar of 14 geleden!!
![]() Hij was van de opa van de buurjongen! Haha, nog in meegeweest ook toen ![]() Waar komtie vandaan als ik zo vrij mag zijn? Leuk ding Alberto!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Komt uit garijp Gerk ![]() Dan is die Opa de 1eigenaar geweest want ik ben nummer 3 ![]() boekjes zitten er nog wel bij zal eens kijken hoe de man heet ![]() Quote:
tijd gebrek & zwangere vrouw ....dat is het nadeel ![]() Last edited by Alberto : 04-01-2008 at 07:11. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eerste eigenaar zal het dan inderdaad geweest zijn! Is een meneer Weening uit Harkema als ik het goed heb.
|
||||
|
||||
![]() nette jetta alberto, komt vast met deze ook wel goed
![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Leuk hoor zo n jetta
![]() Kwam er gisteren bij quatabras nog 1 tegen flink laag met verbreed staal is direct een wereld van verschil dus maar snel zakken dat ding ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie basis alberto en die 1.3tjes zijn zo slecht nog niet
|
||||
|
||||
![]() Hay mooi waage , maar gau stoeien met de zwaarte kracht . groeten
![]()