|
||||
|
||||
precies, achterwisser HOORT een volle slag te maken. en als rust rechtop is. en je legt hem plat. dan zal hij bij een volle slag ongeveer 110graden naar beneden draaien.. en dus je plaat lekker schoon houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je hier eens een how to van willen maken? |
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat dat ding schijnbaar niet fatsoenlijk werkt bij mij (of ik kan er gewoon niet mee omgaan) had de wisser 2 verschillende "nul punten". Heb hem ook eens plat gelegd maar van de nummerplaat schoonmaken was geen sprake. Heb hem daarna maar snel eraf gehaalt. Gaat veel rotzooi op een platte wisser liggen, zeker bij de achterkant van een Golf
|
||||
|
||||
Quote:
die had ik toevallig nog.. wel 8 jaar oud.. was mijn allereerste mod bij mn allereerste auto http://www.volksforum.com/forum/sho...2760#post522760
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Om ff terug te keren naar het orginele topic........
Goed bezig, mooi project...... Ben benieuwd naar het eind resultaat
|
||||
|
||||
wou net zeggen, ff on topic blijven..ghehe..
ik hoop ook zeker dat het mooi gaat worden..met het interieur moet het goedkomen..probeer er een retro/us style van te maken.. gr christiaan
|
||||
|
||||
Leuk project..
de style die je aanhoud klinkt goed en is zeker mooi succes
|
||||
|
||||
dankje kerel..ik ga natuurlijk voor mooi..ik heb nu US achterlichten, binnekort US zijspiegels..alleen zoek ik nu nog een complete set US voor en achterbumper in goede staat , het leifst met chromen strip en knipperlichten compleet..iemand die dit heeft of weet te liggen?
gr christiaan
|
||||
|
||||
Eindelijk weer een kleine update met de werkzaamheden aan mijn project golfje, nadat ik de RAT van Vinyard had gekocht voor reserve onderdelen en het interieur, heb ik vandaag, ondanks dat ik mij al grieperig voelde toch nog wat uitgevoerd..
Vandaag ben ik samen met Gerald bezig geweest om de originele einddemper er alvast onderweg te halen, aangezien er straks een splinternieuwe S bocht op komt. Ook hebben wij alvast de linker wielkast weer mooi opnieuw in de tectyl gezet, zie foto's: Kom maar met reacties.. Volgende UPDATE, de rechter wielkast in tectyl zetten, accubak lassen
|
||||
|
||||
owjah..deze week komen er een aantal pakketje mijn kant op met leuke verrassingen er in..het zal jullie zeker waarderen wat er in zit..ghehe
|
||||
|
||||
Goed bezig met de tektiel. Moet ik ook nog her en der even doen bij mijn Golf.
|
|
||||
|
||||
ghehe..ziet er gelijk weer mooi zwart uit..zat geen kleur meer an:P jah en die pakketjes is nog ff verrassing, wanneer die binnekomen stuur ik foto's
|
||||
|
||||
platgooien dat ding, maar ik zie de kit al liggen da`s goed hoor alleen hoort hij onder de auto vast te zitten en er niet onder te liggen gr ronnie... veel succes denk dat het een leuk autotje wordt..
|
||||
|
||||
ghehe..platgooien komt nog wel..eerst maar is het project af maken:P
en die kit is nog van vinyard, haalt hij nog op.. gr christiaan
|
||||
|
||||
Update 31-01-2008
Zo, vandaag is mijn eerste pakketje aangekomen, met dank aan Misha.
De US zijspiegels, met de inscriptie: ''objects in mirror are closer than they appear''. De andere pakketjes zijn onderweg:P gr christiaan
|
||||
|
||||
Update 01-02-2008
Zo vandaag heb ik de laatste 2 pakketje binnen gekregen van wat ik had besteld:
Als eerst de nieuwe bij BK Customs bestelde S-bocht einddemper Het tweede pakketje was iets groter, ik heb bij 'ijsblok', zgan bruine hoedenplanksteuntjes gekocht, bekleed met bruin stofje wat weer heel goed past bij mijn bruine hoedenplank, spucknapf stuurtje voor in mn golfje, en de bruine kappen tussen achterbank en zijpanelen! Hoor graag naar jullie reacties Groetjes van dhr Christiaan
|
||||
|
||||
mooi alleen ik heb ook die demper en ik vind niet dat hij netjes past hij lekt bij mij een beetje en hij komt tegen de achteras aan terwijl hij wel goed er onder hangt.
gr ronnie
|
||||
|
||||
heb je de vulringen wel goed
die kunne ook nog missen he, dan lekt die..
|
||||
|
||||
Update 02-02-2008
Zo beste dames en heren,
ben vandaag weer druk bezig geweest met het project, golf. Als eerst ben ik begonnen met het tectyleren van de rechter wielkast, dat spreekt voor zich. Maar het leukst moet nog komen, heb vandaag mn kleppendeksel en luchtfilterkap gespoten. Tevens heb ik de kleppendeksel pakking vervangen. Zie foto's, Netjes geschuurd :mrgreen: Gespoten!! Pakking vervangen!! En het eindresultaat!!! En alvast het ranzig oude olie afgetapt :mrgreen: Laat jullie reacties maar horen 8) Groeten dhr Christiaan