|
||||
|
||||
Ik ben het er wel mee eens dat het wel erg kort door de bocht is (of uit de bocht in dit geval?) om dit ongeluk meteen te wijden aan stampende broekies.
Zo'n Golf wordt hard mee gereden, er ligt niet een G60 in omdat dat zo lekker rijdt in de file 's ochtends. Triest ongeluk, zonde van de auto, mazzel voor de inzittenden dat ze het nog na kunnen vertellen. Laten we daar op concentreren en de vooroordelen achterwege laten (die hebben we toch al zat te verwerken als Golf (GTI) rijders).
|
||||
|
||||
't Gaat me d'r om dat het een joch is, 20 jaar, die de auto nog geen week op zijn naam heeft staan, en dan ergens uit de bocht vliegt met een te hoge snelheid, zonder gordel, met passagier, eveneens zonder gordel.
Denk er je eigen maar van, maar 't lijkt me toch wel redelijk duidelijk dat ie iets verantwoorder had kunnen rijden.
|
||||
|
||||
Zo zie ik het ook. Ik snap uberhaupt al niet waarom je geen gordel om zou doen. Ik ken genoeg verhalen maar ik kan er niet bij dat die argumenten zwaarder wegen als het vergrote risico bij het niet dragen van een gordel.
|
|
|||
|
|||
Quote:
DR Phil is ook weer terug |
|
||||
|
||||
Zonde van die Golf. Heb dat altijd een leuke auto gevonden, maar dat apparaat is niet gemaakt om rustig rijden en dan zit een ongeluk in een klein hoekje.
|
||||
|
||||
Quote:
ja, zoals me vrijdag al werd verteld: onkruid vergaat niet...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
juist, het is een forum, en daar gebeuren deze dingen nou eenmaal, of je het leuk vind of niet... oud wijf!
|
|||
|
|||
wat een zonde
|
|
||||
|
||||
Dit is is echt heel zonde was vroeger toen ie nog in topstaat was een echte Favoriet van mij en was nog steeds in de scene en zo een dom gastje werkt hem meteen naar de filistijnen(stumper).
|
|||
|
|||
als die jongen maar niks van over heeft gehouden.
een auto kan je weer vervangen. je leven niet je leeft maar 1 keer.
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom is het puntenrijbewijs ingevoerd.. Desalniettemin als je een rijbewijs hebt ben je verantwoordelijk voor jezelf en je passagiers. Maar goed zonde van de golf
|
|||
|
|||
Minder prettig dit...
Ik hoop, wat dan ook de reden van het ongeluk was, dat de bestuurder ervan geleerd heeft (al was het maar wat er wel/niet kan in dergelijke bochten..) |
|
||||
|
||||
een jongen die zon auto koopt en de auto nog geen week heeft en dan de auto zo in de puin rijd door uit een bocht te vliegen heeft na mijn mening veel te hard gereden.
erg jammer dat hij deze legendarische golf 1 de puin in rijd want dat is het. deze golf is voor velen golf 1 liefhebbers een groot voorbeeld geweest. |
|
||||
|
||||
Het is gewoon een feit dat door zulke losers, sommige mensen gaan denken om dergelijke omgebouwde auto's te gaan verbieden.
Door zo'n ezel worden dan meer mensen de dupe !!!!
|
||||
|
||||
Quote:
misschien kocht hij de auto om er zuinig op te zijn en heeft hij de kracht van de wagen in een bocht iets onderschat. feit is dat het zonde is maar hij heeft het waarschijnlijk ook niet met opzet gedaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal zeker zo zijn. Maar dan zeg ik weer "weet waar je aan begint " Goh dat zeiden mijn ouders 15 jaar geleden ook.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
ja heel jammer van zon mooie auto
maarja ik vind ook dat je zon auto na 3 dagen nog niet onder knie hebt vooral niet met zoveel vermogen. |
|
||||
|
||||
Nuja het is gebeurt en hopelijk heeft de bestuurder hieruit geleerd dat ie fout was en dit niet voor herhaling vatbaar is. Ieder zijn menig daarover, maar dit is de mijne. Ik heb anders wel interesse in het blok en de schakelbak en misschien wel meer.
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |