Weer een mooie golf 1 minder op de weg:(
He gasten,
via via hoorde ik dat er gisteravond een mooie golf in Weert in puin is gereden, auto zal wel van vele een bekende zijn hier... volgens mij lag er een JD G60 onder de kap. bestuurder is inmiddels weer uit het ziekenhuis ontslagen.... kerel had hem dinsdag gekocht, en vrijdag in puin gevouwen De politie onderzoekt een aanrijding, die vrijdagavond rond kwart over negen plaats vond op de Randweg-West. Een personenauto, bestuurd door een 20-jarige jongeman uit Weert, raakte vermoedelijk ten gevolge van een te hoge snelheid in de slip en kwam in een sloot, tegen een taluud tot stilstand. Zowel de bestuurder als zijn 21-jarige passagier uit Weert werden uit de auto geslingerd. Zij zijn beide met onbekend letsel naar het ziekenhuis in Weert vervoerd. |
Zonde.
|
Inderdaad een jd g60 onder de kap,zonde van de auto!
Auto is van een kennis van me geweest! |
uit de auto geslingerd... doe je gordels dan ook om..
gelukkig is die gozer met de schrik vrij gekomen.. jammer van de golf inderdaad. |
Leuk hè, van die broekies die zich als eerste auto meteen wat lekker snels kopen en er mee gaan stampen. Voor 't zelfde had er iemand langs die weg gelopen of gefietst.
Dat ie z'n gordel bij zijn maffe actie niet om doet zal mij verder zorg zijn. Zonde van 't Golfje. Ziet er uit alsof het een leuk apparaat was. :( |
zeer jammer voor de auto, maar gelukkig kunnen de bestuurder en passagier het na vertellen.
|
ik zie................. ONDERDELEN
|
breadfan83 zeker teveel MDF zaagsel in je ogen? :tongue: ;)
Daar hebben we bij gestaan van de week! Stond bij ons op het parkeerterrein. Achter de jouwe! Hadden we nog gekeken of het echt een G60 was! En het was er inderdaad eentje. Taxatierapport lag nog op de achterbank en er zaten wel wat lakfoutjes op. |
Quote:
Klopt... lelijke spiegels en Audi 80 deurgrepen... Maar eens gaan uitzoeken welke mongool dat geweest is dan. Zonde van 't Golfje. Ook al had ie een paar slechtere plekken, over 't algemeen was het een leuk gebakje. :( |
Quote:
Daar zijn we al mee bezig:D |
Jarno Ardesch zijn oude gebakje volgens mij
|
Quote:
Zou die knul eigenlijk wel weten wat de hele boel waard is? Als ie d'r zo mee om gaat... lijkt me niet echt. |
Jammer van de golf!
Bietje dom natuurlijk maarja... |
Quote:
jij gaat door voor de koelkast: meer info Zonde... |
Was idd een vette bak zo tezien op de foto's.
|
Typo op het forum:
Porsche cup velgen7,5 j x 27 velgen |
Quote:
kan niemand jou een spreekverbod opleggen? oud wijf... :iamwithst |
Damm zonde van de golf !
Was een super mooie wagen !! |
Quote:
Ik heb wat mij betreft genoeg vrienden verloren door mongolen die effe willen showen met hoe snel hun auto kan terwijl ze het zelf niet bij kunnen houden, of van die lui die toch zo nodig moeten drinken voor ze gaan rijden. Heeft met oud wijf volgens mij niks te maken... :screwy: |
Quote:
jij zult nooit van je leven van de weg raken, uit de bocht vliegen? Je gaat toch niet op voorhand er allemaal dingen bij halen, en daarover je mening uit spreken wat betreft deze wagen/bestuurder.... Je gaat nu veronderstellen dat deze jongen, of aan het showen was hoe snel ie kon, of misschien wel iemand is die zo nodig drank moest drinken voor ie ging rijden... Het is en blijft een ongeluk. Daar hoeft niemand verder een mening over te geven, of les over te lezen in mijn ogen. We weten allemaal wel hoe het wel had gemoeten, en achteraf kun je overal voor geweest zijn... ik zeg gewoon, cut the crap. Ga je bezig houden met marktplaatsadvertenties opzoeken en daar topics aan wijden. schreeuwen kunnen we allemaal wel, maar of dit nu verder nog iets positiefs bijdraagt? tis een forum hoor.... |
All times are GMT +1. The time now is 14:52. |