|
||||
|
||||
Hey richard Nice passat ohr kom hem wel een keer in het echt bekijke is weer wat anders dan polo he. groetjes
|
||||
|
||||
gister ff de hella erin gezet..veel betere lichtopbrengst
|
||||
|
||||
haha, menig vw liefhebber weet gewoon dat een vw niet ongeschonden ofwel orgineel kan blijven
|
||||
|
||||
leuke auto
veel fijne en veilige kilometers dr mee |
|
||||
|
||||
Supernette bak, Ries! Mooi om te zien dat je die Hella's erin hebt gedrukt (heb ze ook, want geen slecht woord over een 35i, maar de standaard lichtopbrengst is gewoon 3 keer ruk!) En al Treser achterlichten besteld? Zag dat je ook al andere wielen aan het zoeken was...Wordt wel weer wat! TOP!
|
||||
|
||||
regenfoto's met nieuwe koplampen en interieur foto..
|
||||
|
||||
staat hem goed..
nette familycruiser! |
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een 35i g60 4x4 station gehad.
Dit was een van de fijnste auto die ik ooit heb gehad. Veel veilige km's voor t gezin gewenst ,maar dat zal wel goed komen. ps. waarom doe je de rs-en niet onder de passat ? groet, |
|
||||
|
||||
ben van mening dat die velgen gewoon onder de lupo horen..
maar zal volgende week de lupo te koop zetten. komt dan een prijs met en zonder bbs
|
||||
|
||||
Ok maar als je ze toch hebt liggen en niet onder de lup wil verkopen zou ik ze van de zomer eronder leggen.Er zijn zat foto's te vinden van 35is met rs-en eronder en t Staat zeker niet verkeerd.
Ik zie de pictures van de rs-en of andere wielen wel in dit topic. Nogmaals suc6 ermee groet, |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi ding! Achter even wisser eraf, en tresers erin, en...KLAAR!
|
||||
|
||||
netjes hoor richard!
|
||||
|
||||
Quote:
Ook nog even een onderspoilertje zien te scoren! Maar ziet er goed uit met de nieuwe lampjes hoor!
|
||||
|
||||
Leuke kar zo hoor. Maar even over die avant: vertel!
Ik heb toevallig zelf net een avant gekocht als vervanger voor de passat variant. Dus deze gaat weg: En deze staat er nu naast: Oh ja, en die blauwe cabby er achter is ook nog van mij, staat ook te koop. |
|
||||
|
||||
dikke avant dubois..
zal de lupo eerst wegdoen en dan nog een jaartje in deze passat rondkarren en dan een s4 2.7 biturbo
|
||||
|
||||
Das altijd lekker, een S4. Begrijp dat het blok net zoveel vermogen kan leveren als een RS4, dus daar zit nog potentie in.
Ik kan er echter niets mee, een A4 is te klein. Want bij mij moet de tweeling erin passen... |
|
||||
|
||||
Je ziet als je goed kijkt de kinderzitjes erin zitten...
|
|
||||
|
||||
ester wil ook een a6.. hebben ook al in een a6 2.5 tdi gereden.. mijn hart gaat naar de s4 uit, omdat we daar mee tijdens de testrit de grootste lol hadden..
|
||||
|
||||
Ik heb voor de 6 cilinder diesel gekozen, in combinatie met een 6-bak.
En verder alles erop en eraan, behalve quattro. Maar je kunt niet alles hebben, toch? |