Ester haar 35i variant(pasproefje nieuwe velgen page 5)
Er komt een moment in je leven dat je een station nodig hebt. Dit omdat je een kleine hebt die meer olvarit potjes eet dan dat jij kan halen. Met andere woorden Maud word groot.
Das mooi, maar minder ruimte in een polo/lupo. Daarom is de keuze gevallen op een tijdelijke oplossing. De oplossing moet plaats bieden aan minimaal een kinderwagen, een moeder en een kinderstoeltje..en natuurlijk de 4 pakken pampers die dagelijks er doorheen gaan. Daarom is de keuze gevallen op een orginele nederlander passat gt 35i 2.0 8v. Een zwarte, want een vrouw gaat niet in een witte rijden.. En hij moet een beetje vermogen hebben, want er zit een trekhaak achter die weleens gebruikt gaat worden. Interieur is in nieuwstaat en de auto is een beetje verlaagd en staat op 17 inch lichtmetaal. hierbij de foto's wat zal er aan gebeuren.. weinig, maar dat zeg ik altijd.. :rolleyes: iig ester heeft weer heel wat ruimte en de Lupo zal binnenkort hier ook te koop staan. we zien het wel weer |
Gefeliciteerd met de aankoop. (vandaar de vraag naar ombouw interieur)
Ik ben nu bezig met mijn derde 35i en de vorige 2 zijn gewoon erg goed bevallen. |
Nice Richard. De lupo wordt verkocht inclusief de bbsen he? Wel jammer. Maar dit is ook leuk spul.
|
Lupo gaat weg met de bbs ja.. maar de passat is een overbruggingsauto naar een weer wat nieuwere auto.. in de trant van een hele dikke avant ofzo
|
Die heb ik wel voor je :D
|
hebben al iets in gedachten, cq proefrit in gemaakt..maar eerst maar ff sparen..
staat ook nog een gloednieuwe fiat hier voor de deur... |
Leuke wagen Richard, succes ermee !!!
|
netjes rich! maar veel geluk en veilige km's voor esther! spreek je.
|
hmmz en maar stoer praten over een rs4..komt ie met een passat aan.... ;)
geintje ries...leuk ding! |
s4 komt er wel rené... dit is een tussenpauze..eerst de lupo maar weg
|
Mooie passat en wat je zegt met een kleintje moet je haast wel een station hebben kwa ruimte :D
|
blijft mooi zon passat.
|
ik weet trouwens wel een mooie bestemming voor de rs-en richard ;)
|
vertel..;)
|
Quote:
Ook zonder kleintjes is het goed vertoefen in een passat :D Nette auto Richard maar dat had ik al verteld! Groet, |
tsja das heel wat oars!!!! dan dat mooie griene beestje
succes dermei johan joure |
groene beestje is er nog hoor..zie dit als opvolger voor de g40..opvolger voor de lupo word waarschijnlijk een s4 avant
|
setje hella doppelscheinwerfer vandaag van gert voor de passat.. |
Retourafzender Friesland!
|
ja kijk daar begint het al weer met modificeren... :D :D
|
All times are GMT +1. The time now is 15:21. |