|
||||
|
||||
Ik vind jullie winter set up ook mooi zat om in de zomer me te rijden. Ziet er allemaal gelikt uit...!!!!
Misschien dat mijn golf wel de verkoop in gaat, moet echt een dieseltje hebben... @ Jettaracing, ziet erg vet uit met die dikke stalus...
|
||||
|
||||
rij het hele jaar door met de Jetta, wissel alleen de velgen
voor de winter Last edited by silverjetta : 19-10-2006 at 13:29. |
|
||||
|
||||
Dit lijkt wel het 16" wieldoppenforum:
(dit keer wel op 16x 7,5J en 8,5J staal) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn varaint, komt plat op de grond, heb 14 inch staal en ben echt heel benieuwd wat je dan aanpast op de 16 ich wieldoppen om ze pas te krijgen op de 14 inch...............
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Peter, wat voor maat wielen & banden zijn dat? Ligt de bora zo niet met z'n draagarmen op de grond? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik rijd winter en zomer hetzelfde rond
voordeel is dat ik in het weekend op een carwash werk zodat ik makkelijk mijn velgen kan proper houden. deze winter ga ik wel ats classics proper in orde maken die ik dan volgend jaar ga steken
|
||||
|
||||
denk dat ik binnenkort ook maar eens wat stalen velgjes ga scoren bij de sloop. de bbs'jes moeten toch nog opgemaakt worden dus veel maakt het niet uit.
|
||||
|
||||
Wintermodus
Dit is mijn wintermodus
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb ik jou gespot in Dokkum deze week! Stoer golfje. Wat ik met de caddy ga doen weet ik nog niet, ik denk 14 of 15" staal met winterbanden.
|
||||
|
||||
Waterdicht dakkie
|
||||
|
||||
Nou de rhtjes gaan er binnekort onder vandaan heb gister men winter wielen gehaald......... moet ze alleen nog ff klaarmaken maar blijf wel voor een keer op 17 inch rijden in de winter....
|
||||
|
||||
zo gaat ie de garage in en daar komt hij in de winter niet meer uit.
heb daar me daily voor.... |
|
||||
|
||||
De witte Ats Cups gaan eronder weg, en er komen verbrede 14" stalen Caddy wielen onder met winterbanden . Zal wel ff foto maken alst klaar is
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn dat niet 15" Speedlines van een Golf 3 GTI??? @ Kevin: met die RS wielen wordt die golf 4 van jou wel een heel erg mooie auto hoor!! Hier mijn wintersetup, zelfde als vorig jaar. Met winterbanden natuurlijk. Iedereen post hier nu wel trots z'n wintersetup, maar wat doen we daar nou echt aan?? Hopelijk niet alleen in de zin van 'de mooie lichtmetaaltjes moeten buiten de pekel blijven' ?
|
||||
|
||||
dat zijn IDD mijn oude (ooit gepolijste ) speedlines 6.5 J 15 inch
|
|
||||
|
||||
die van mij gaat gewoon niet naar buiten....
|
|
||||
|
||||
Hier mijn winter-setup: