Wat wordt jullie winter set-up
Hey!
Met onze *cugh* strenge winter voor de deur, wilde ik wel weten wat iedereen in de winter onder zijn trots gaat doen. :woowoo: Of gaat de heilige koe in de stalling van de winter? Mijne staat er van de winter zo bij :) |
|
Ga deze week mijn BBS ook weer ruilen voor mijn big pimpin' zwarte 14-inch winterstaal met 185-65-14 ballonnen erom. Winterbanden, dat dan weer wel. :)
Voor de rest geen wijzigingen. |
|
mijn caddy komt in de stalling
ben nu een golf 2 1.6TD klaar aan het maken voor in de winter MAT BRUIN MET EEN MAT ZWART DAK :tongue: |
mijn golf gaat de schuur in, en dit is mijn winter-wagen :D :
|
Quote:
Ja, 15 inch, passat van 98. |
Onder mijn Golf 3 komen staalvelgen met winterbanden van de maat 175/65/14, de Golf 1 blijft de hele winter waar die nu al sinds een paar weken staat, mooi in de garage.
|
Quote:
Wat voor velgen en wieldoppen zijn dit...??? 16 inch toch.... Vindt dat echt zo dik staan maar kan niet echt vinden wat voor velgen het nou zijn..?! |
Quote:
welke velg met welke band en welke wieldop.. ik zoek ook nog zoiets |
Dit is gewoon 14 inch staal.. heb de 16 inchwieldoppen van een Bora en die aangepast, dat ik ze op mijn 14 inch staal kon klikken:)
|
De mijne gaat omlaag en mn nieuwe 13'' eronder ipv. de lelijke BBSjes eronder.
De planning is om hem deze winter te maken zoals ik wil. Dus zal hij de meeste tijd in de garage staan :) Slaap lekker golf, goedemiddag mama's auto :tongue: |
Quote:
Aha :tongue: Dan is dit niet wat ik zocht..... Heb een keer zoiets gezien maar dan met een 16inch velg van een renault ofzo :confused: Maar ben vergeten wat voor velg dat precies was :redface: Maar staat goed in ieder geval ;) |
Niet veel bijzonders.....
Komt een matzwart front op en de Nothelle's gaan deze winter in matzwarte trim onder de Passat :D |
Klopt van een Runnow Megane ofzo. 16" 4x100. :)
Astra-G velgen kan ook, maar die zijn 15" :) Onder de Jetta (mocht ie deze winter buiten komen ;)) komen de Sebring G60 velgen :) |
maar dan heb je 16 inch staal..en dan moet er ook nog een band omheen...
zijn er platte winterbandjes? |
:woowoo: |
Wytze, je hebt ze helemaal zwart gemaakt :O
Dat ziet er gaaf uit :) |
Ik heb geen daily meer :(
|
Ik had het al eens gepost maar dit zijn mijn nieuwe winterwielen :D
|
All times are GMT +1. The time now is 17:00. |