|
||||
|
||||
Jeetje jongens wat een commentaar! Ieder zijn eigen smaak! en gewoon lekker doen wat jij mooi vind. Zo heb ik dus een R32-look uitlaat laten maken bij EPS (dus links en rechts een eindstuk) en dat vind ook niet iedereen mooi, maar ik wel dus doe ik het gewoon. Lang leve de niet-meelopers!
Editions 4 ever!
|
||||
|
||||
zeer nette wagen man
en zo als er al meer zeggen doen wat je zelf mooi vind jij moet erin rijden wij niet enzo als ik kan zien zijn het volgens mij niet de limited edition achter lichten kheb ze namelijk zelf wel en deze lijken anders ik kan het fout hebben hoor op foto is het slecht te zien suc6 verder met de auto ga vooral zo door |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, heb je er ook een foto van van die limited edition achter lichten
|
||||
|
||||
Mooie auto... Alleen die spiegels, cupdifuser en kentekenplaathouders vind ik egt helemaal nix....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Spiegels gaan er af, gaan weer orginele op. Voortse kentekenplaat is al veranderd. cupdifuser blijft mooi zitten
|
||||
|
||||
jah ckers
alstublieft |
|
|||
|
|||
Bedankt , volgens mij zijn ze hetzelfde.
|
||||
|
||||
nette wagen..
iets dieper en de diffuser er af.. en mischien een schrick uitlaatje erop..past meer in het geheel.. voor de rest heb je de dingen al gedaan die hem iets minder maakten.. maar de gekozen richting is zeer goed!
|
||||
|
||||
volgens mij is die van jou van binnen helemaal van chrome omdat hij heel licht lijkt vande zijkmant
bij mijne is die echt helemaal zwart het onderste gedeelte maar zo als ik al zij het is slecht te zien e de lampen staan goed en daar gaat het toch om |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja daar gaat het ook om, dat het maar mooi is.
|
|||
|
|||
Quote:
Zit al een nieuwe groep a achter, was eerst een kale buis. Heb er tog maar een sierstukje opgelast, anders was het zo kaal.
|
||||
|
||||
denk dat zo'n kontje de auto beter past..
|
|||
|
|||
Vind dat niet geweldig, maar ieder zijn eigen smaak.
|
|||
|
|||
Quote:
deze achter lichten heb ik nog wel liggen als iemand deze zoekt |
|
||||
|
||||
ach over smaak valt niet te twisten
maar ik lees wel dat je zuinig op je wagen bent (kleden over de stoelen) en dat is t belangrijkste voor mij |
|
||||
|
||||
Let maar niet op the Bennieman, die slikt teveel ;-)
|
||||
|
||||
heb het niet over de achterlichten..
heb het over de uitlaat en achterbumper
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kom ik eerst ff shoppen Ik gaf mijn mening van hoe ik hem zou bouwen... kom je min of meer neer op mijn eigen Editie 1. Maar hoe gaat het met de rallye ?
|
||||
|
||||
Zijn die achterruiten nou een tint lichter dan de meeste sichlachrome ruiten ?
Of was jij ze beter ? Die van mij zijn iig wat donkerder, of komt dat door de foto's ? |
|
|||
|
|||
Quote:
RALLYE