Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Photoshoot Van Mijn Golf 2 Gti G60 Wolfsburg Edition (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20236)

corrado-usa 08-04-2006 17:14

Photoshoot Van Mijn Golf 2 Gti G60 Wolfsburg Edition

Vandaag even met de golf bezig geweest :D .
Winter is weer voorbij, dus rallye frontje er maar weer in.
Direct ook een paar andere achterlichten erin gedaan.
Jammer genoeg nog geen fotos met de bbs rs.
Maar als er banden er omheen zitten post ik fotos met de bbs rs.

Hier een paar fotos.

Hier nog een foto van de bbs rs die eronder komen.

Nou wat vinden jullie ervan ???

Melvin 08-04-2006 17:29

net, maar vind de kentekenplaat houders ERG afleiden... en spiegels en ding onder je bumper is ook niet mijn stijl...

maarm, kan jouw rallye front niet tegen slecht weer dan :D? die staat wel netjes zo!

stijnex16v 08-04-2006 17:35

goed in iedergeval bezig geweest

PERSOONLIJK VIND IK de kentekenplaathouders niet mooi even als de diffuser achter. over de spiegels valt te wisten als je de auto in een bepaalde stijl bouwd. de wagen in combinatie met BBS velgen is het mooist als alles beetje origineel is
In combinatie met wat je nu aan je wagen hebt gedaan zou ik hele andere velgen nemen

Enne mensen hebben zomer en winter velgen en jij hebt gewoon zomer en winter grillen vind het wel grappig verteld van je

corrado-usa 08-04-2006 17:38

Er komen nog andere spiegels op, heb ze al te liggen.
Moet nog even worden gespoten.

Vind het zonde om er mee in de winter te rijden met een rallye front.

LRR 08-04-2006 17:42

Nice car...............alleen als de sodemieter die chromen kentekenplaathouders in de container, en gewoon een paar zwarte erachter !!!!!!!!!!

Grtz........... LRR

Edition_one 08-04-2006 17:46

heb je heldere zwart/witte achterlichten erin?
mooie auto alleen ff andere kentekenplaat houder zou hem meer goeds doen ;):D

corrado-usa 08-04-2006 18:23

Zo beter ;)

corrado-usa 08-04-2006 18:24

Quote:
Originally Posted by Edition_one
heb je heldere zwart/witte achterlichten erin?
mooie auto alleen ff andere kentekenplaat houder zou hem meer goeds doen ;):D

Ik weet niet precies wat voor achterlichten het zijn.
Maar zijn in ieder geval wel mooi.
Heb ze bij kees polijst weg.

GEENGTI 08-04-2006 18:43

Er hangt wat onder je achterbumper wat er niet hoort. Verder is dit natuurlijk de dikste Golf 2 die er gemaakt is...ok op de Limited na dan.

Sander 08-04-2006 18:47

Ruitenwisser stuk? Volgens mij ben je er ook eentje verloren.... ;)

rickGT 08-04-2006 19:15

nog erger wat hangt er in vrdesnaam over je stoelen?!

maar voor de rest een mooie auto ik zou alleen andere achterlichten nemen(smook/helder rood) maar dat zou ik doen

corrado-usa 08-04-2006 19:32

Quote:
Originally Posted by poloGT
nog erger wat hangt er in vrdesnaam over je stoelen?!

maar voor de rest een mooie auto ik zou alleen andere achterlichten nemen(smook/helder rood) maar dat zou ik doen

Zitten kleden overheen.
Als ik uit het werk kom, word het niet smerig ;) .
Ik wil de auto wel netjes houden.

corrado-usa 08-04-2006 19:33

Quote:
Originally Posted by Sander
Ruitenwisser stuk? Volgens mij ben je er ook eentje verloren.... ;)

Heb hem nog niet gevonden :D
Weet jij waar die ligt :D

VWJean 08-04-2006 20:04

Ziet er netjes uit.
Welke spiegels komen erop?
Ben ook erg benieuwd naar de RSen eronder

nigeldejong23 08-04-2006 20:13

gave wagen man en die diffuser lekker laten zitten.Staat hem goed,maar dat is iets persoonlijks.En jah die spiegels zou ik er niet op doen,verder een hele mooie wagen dat je daar hebt.

Fabian_GTI 08-04-2006 20:32

Indd diffuser laten zitten !!
En mocht je m eraf halen wil ik m wel van je overkopen.

Uberstrakke daily heb je man, en die achterlichten zijn een limited oplage van MTS zwart/wit maar dan heldere versie, zijn redelijk zeldzaam als ik me niet vergis en brengen al snel rond de 100 eu het setje op. ( Als het orginele zijn tenminste ).

- Fabian

corrado-usa 08-04-2006 20:46

Er komen weer orginele spiegels op.

corrado-usa 08-04-2006 20:47

Quote:
Originally Posted by Fabian_GTI
Indd diffuser laten zitten !!
En mocht je m eraf halen wil ik m wel van je overkopen.

Uberstrakke daily heb je man, en die achterlichten zijn een limited oplage van MTS zwart/wit maar dan heldere versie, zijn redelijk zeldzaam als ik me niet vergis en brengen al snel rond de 100 eu het setje op. ( Als het orginele zijn tenminste ).

- Fabian

Hoe kun je zien dat het orginele zijn.

vwleusden 08-04-2006 23:59

Ziet er qua koets goed uit... alleen maarrrrrrrr:

Ik stoor me enorm aan die dat logo achterop (origineel zwart bij een Edition One), verder die plaathouders... afschuwelijk... die spiegels kunnen zeker niet en die uitlaat... neeeeeee ! en dat extra stuk plastic ook direct verwijderen. Ruitenwisser plat aan de bijrijderskant (Als het niet kan had je een 180 graden wissersysteem moeten kopen ipv cheap 130). Knipperlichten hadden er bij mij ook niet langer dan 15 minuten in gezeten en die raamband had ik er meteen afgerukt.

corrado-usa 09-04-2006 09:36

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Ziet er qua koets goed uit... alleen maarrrrrrrr:

Ik stoor me enorm aan die dat logo achterop (origineel zwart bij een Edition One), verder die plaathouders... afschuwelijk... die spiegels kunnen zeker niet en die uitlaat... neeeeeee ! en dat extra stuk plastic ook direct verwijderen. Ruitenwisser plat aan de bijrijderskant (Als het niet kan had je een 180 graden wissersysteem moeten kopen ipv cheap 130). Knipperlichten hadden er bij mij ook niet langer dan 15 minuten in gezeten en die raamband had ik er meteen afgerukt.

Soow te horen is nix goed, kan hem nog beter slopen :D

All times are GMT +1. The time now is 13:25.