|
||||
|
||||
Wahhaha daar ga je stijn....kzou er gewoon stiekem BBS onderschroeven en deze met zoveel mogelijk slotbouten vastzetten
|
|
||||
|
||||
Hmmmm......
Gewoon extreem verkeerd gaan met die velgen, mijn keus: en dan als opzetstuk voor de spinners: Maar ik zie er toch het liefst de huidige GTI velgen onder, of de "oude" S8 velgen! Ben benieuwd!! |
|
||||
|
||||
Quote:
mega!!
|
||||
|
||||
hé stijn,top wagentje hoor,gefeliciteerd
18"a8 is zeker mooi maar vind ze 18" rs6 wielen niets dan? de rs4tjes onder mijn audi ben ik iig wel op uitgekeken |
|
||||
|
||||
Je bent wel aan het klieren met de nieuwe RS6 wielen en Golf V GTI.. steek 5x112 namelijk.
|
||||
|
||||
Kijk, dat is nog eens info waar je wat aan hebt !!
|
||||
|
||||
Die Golf5 GTi wielen staan best goed
Staat beter onder een Golf4 dan onder een Golf5 |
|
||||
|
||||
Quote:
van die golf V GTI wist ik niet maar de andere(rs4/rs6/a8)velgen zijn er natuurlijk ook in multisteek(5x100/112) |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is idd wel jammer ja.. wil wel zeggen dat ze met een adaptor zo op een mk2 oid zitten et 51 dus dat komt wel lekker uit met adaptoren ertussen.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de input!! Die GolfV GTI velgen zijn erg cool ja, maar is dat een beetje te koop?
Iemand die er nog even voor het goede doel een setje A8 onder kan plakken? S8 is ook cool maar te hoekig voor een GolfIV denk ik zo....
|
||||
|
||||
inderdaad prima smaak Stijn
hier nog een fotootje van m´n Golf IV GTI met 18´´ RS6 |
|
||||
|
||||
Quote:
maar dan rij je op nepperts
|
||||
|
||||
Kan niemand even A8jes eronder choppen voor deze lieftallige Volksforum showgirl
|
||||
|
||||
dat moet niet lang duren denk ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, waarschijnlijk blijft het bij choppen! Zeer spijtig dat ik niet kan fotosoepen...
|
||||
|
||||
A8=KAMP!!!
V GTI ps. mattheo, hoe wil je 5x112 met adapters naar 4x100 zetten?? is een onmogelijkheid.. 5x100 lukt daarentegen nog wel.
|
||||
|
||||
Quote:
Is niet onmogelijk. Ga met adapters naar 5/130 en dan naar 5/112. Je zal de eerste niet zijn die met dubbele adapters rijd. Ik zou er zelf niet aan beginnen BTW
|
|||
|
|||
nog vergeten te posten, bij deze... Last edited by antraciet : 18-11-2005 at 00:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Stijn, goede man... Klikkerdeklikklik! Dat zijn dus officieel RETEGEILE wielen onder een type 4!
|
||||
|
||||
heb je nu al de goede fotos of moet er nog wat gechopt worden?
|