Nieuwe auto van de vrouw - Pchop request :)
Marinda heeft een nieuwe auto gekocht - en met smaak moet ik zeggen :)
Golf 4 GTI, dus een 1.8T, in blauwantraciet parelmoer :hug: Nou vind ik dat Wehkamp velgen onder zitten, dus moet ik d'r even overtuigen dat er toch ECHT 18" A8 onder moet. Kan iemand een shopje maken? :redface: :redface: :redface: Fullsize |
wat een vette wagen...!!!!!! en zeker een paar 18 duimers er onder
|
Wehkamp velgen.. hahahaa... wees blij dat er geen bijlmer velgen onder zitten :D
Maar A8 velgen eronder? Had eigenlijk wel iets creatievers verwacht van je.... |
Quote:
idd! kan toch wel iets anders moois bedenken zeker? |
Jaha, maar moet beetje betaalbaar zijn...en........A8 was het enige waar we het over eens konden worden qua smaak. Alles BBS vindt ze rijp voor de kermis.
|
Quote:
Ai, dat valt even rauw op je dak... :tongue: Maare...vind ze Porsche turbo's niks? Heb ik altijd een mooie, simpele en vooral betaalbare velg gevonden... (sorry, kan je niet helpen met de fotosoep, 'cause i can't do that trick... :rolleyes: ) |
wil je die putdeksels eronder hebben ?
Wellicht ook leuk, de nieuwe RS6 velgen ;) |
Mooie auto! Kijken of ik de vrouw ook zo gek kan krijgen...;)
Ik weet nog wel een set a8 winterwielen 17" te koop... van een maat van me http://www.vwforum.nl/ftopict-51446-.html |
Waarom probeer je Dubmodder.com niet?
Kun je vele wielen monteren ook die A8 velgen ;) |
mooie kleur :D
Een golfje van een erg goede kameraad!!! Jimmy's 4 Mijn eigen natuurlijk :hug: |
Quote:
Misschien dat het helpt maar Ester vond het kampgehalte van de velgen aan de hoge kant :tongue: |
vind A8 velgen wel erg voor de hand liggend.... is er niets anders betaalbaar in 18"????
|
dit niks?
marktplaats |
|
|
best fraai |
Ik zeg Ronal Bearchen :)
|
Quote:
hehehe en dan in 18" :D |
ook leuk. |
Deze heb je ook in 18, staat ook leuk denk ik. Ook leuk en betaalbaar Donker staat ook leuk! |
All times are GMT +1. The time now is 20:58. |