|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, echt of nep
|
|
|||
|
|||
'Jammer genoeg' repros maar heb voor een prijsje op de kop kunnen tikken. Originele in 15" & 5x130 vind je niet zo makkelijk, en redelijk prijzig. Bedoeling is dat deze velgen er onder komen tot dat de set die ik er eigenlijk onder wil klaar is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Pfff, jammer dat je de stootstrips niet meer op je auto wilt hebben. Een golf 1 zonder stootstops vind ik ook maar een blotebillen-gezicht. Buiten dat vind ik dat je niet echt handig bezig bent door je toch wel heel mooie 912 (poor-men's Porsche in de volksmond, net als een Porsche boxter) zo aan te passen dat hij niet echt makkelijk verkoopbaar meer is. Mijn portemonnee is op dit moment even leeg (ben een poor-men)en jij hebt een Porsche, wees er dan ook zuinig op en verkloot hem niet. Verder vind ik het wel leuk hoor om te zien dat je er je eigen droom-auto van maakt. Dat is ook heel wat waard dus trek je niet al te veel aan van mijn commentaar. |
|
|||
|
|||
Geen nood. Ik doe niets onomkeerbaar.
Stootstrips waren aftermarket, ze hoorden er helemaal niet op te zitten. Het verlagen is zoals bij kevers...tandjes verzetten dus kan steeds terug omhoog. |
|
|||
|
|||
Voor kun je spelen met de veerpoot bevestiging bovenin.. anders is het een stuk afdraaien van de veerpoot zelf (andere demper erin etc.)
Of je kijkt naar een demper die in zijn geheel al lager is en te monteren is in het fusee stuk en de bevestiging bovenin. Zal wel even een foto schieten.
|
|||
|
|||
De stootstrips zijn inderdaad niet origineel.
Moet je eventueel wel kijken naar een smalle chrome `dorpelsierstrip` ... Maar de auto optisch aan de zijkant stukje netter..
|
|||
|
|||
Quote:
SWB is trouwens ook nog in 68
|
|||
|
|||
Klopt, ergens in '68 is de wissel geweest als ik me niet vergis.
Laat maar zien hoe jij het geflikt hebt, alle hulp/ideen zijn welkom |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pfoe...
SUPER DIK! |
|
||||
|
||||
allereest echt een mooie 912! goed bezig, alleen een spacer bij de achteras lijkt geen overbodige luxe!
|
|||
|
|||
Klopt helemaal, camber achteraan moet ook nog bijgeregeld worden.
Verder komen er met de tijd andere velgen op, deze zullend an mooi passend aan de wielkast gemaakt worden. Deze velgen zijn zelfs al een duim breder dan origineel..origineel zijn het echt karrewielen: 4.5x15" rondom! |
|
||||
|
||||
Prachtige wagen
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb erop staan kwijlen de zondag!
Echt superdik machine ! benieuwd welke wielkes ge in elkaar aant knutselen zijt! |
|
||||
|
||||
Echt een toffe auto zeg! Super vet
|
|
||||
|
||||
inderdaad een super deftige wagen hoe staat het er mee?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Echt een cool ding!