Schitterend ding, verdient nog wel een paar extra foto's! :D
Hier ter inspiratie een track-912 met 6 cylinder. Just sayin' + http://bringatrailer.com/2010/02/15...k-car-in-socal/ |
Gaaf!
|
Ziet er erg goed uit!
|
Tof!
|
een dichte gebuur!
Heel mooie vondst! hoop hem hier in de geburen eens te zien rijden ! |
Bedankt allemaal, ben zelf ook heeeel tervreden mee. Een Porsche...altijd een droom geweest. Ookal heeft ie maar 4 cilinders haha
Meer foto's komen nog wel. Eerst eens grondig poetsen! Uiteindelijke velgen zijn we ook al zo goed als uit, geen verrassing: Fuchsen :p Maar dan 16 of 17", 3 delig gemaakt. Maar in het begin eerst eens 15" Cosmics eronder passen. |
Super gaaf, plannen klinken erg goed!!
|
wow....een 912....droomwagen!
|
gaaf ding! is het een amerikaan ofniet? ik zie namelijk weel een mph teller maar geen reflectors...
|
Superdik... Wees er zuinig op :thumbup:
|
Wauw, gewoon wauw!
|
Mooie 912.
Ben benieuwd naar meer foto's. |
Quote:
Klopt, is een US versie. De reflectoren op de zijkant zijn er pas vanaf de '68 op gekomen. Samen met de overschakeling van SWB naar LWB als ik me niet vergis. Verder kan je het wel zien aan knipperlichten (volledig oranje, geen wit stuk voor standlicht) en achterlichten (volledig rood, geen oranje knipperlicht). |
Prachtige wagen, om jaloers op te zijn! Is het nog de originele lak?
|
Prachtige machine!
|
Neeneen, is eens herlakt en niet heel proper. sommige rubbers een een laagje mee gekregen. Maar dit stoort me nu niet, eerst wat plezier aan beleven...daarna krijgt hij wel eens een nieuwe laag lak over zich heen.
|
Echt heel gaaf!! Zou er eerst ook van genieten!
|
|
Nice! Repro cosmics of oude?
|
All times are GMT +1. The time now is 15:18. |