|
||||
|
||||
toppie
|
||||
|
||||
Ik heb voor het brandstof systeem een cabrio opvoer pomp, en een nieuwe hoofdpomp. Nu vraag ik me af of er een reservoir tussen de 2 pompen moet?? En kan ik de oude brandstofleiding laten zitten, of nieuwe 8mm kopen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Netjes!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het resultaat is netjes geworden.
Top ga zo door |
|
|||
|
|||
Je kabelboom is binnen. Zal er eerdaags aan beginnen om pas te maken.
|
||||
|
||||
Mooi project!
Tussen die brandstofpomp hoeft geen buffer naar mijn weten. Brandstofleidingen kunnen blijven zitten, maatje van me rijd ook op orri leidingen
|
||||
|
||||
ik ook, gwn leidingen van de 1.5JB motor, gaat prima
|
|
||||
|
||||
Flinke tegenslag.. ik wilde voor dagelijks gebruik met het abf blok een leuk setje ATS cup er onder hebben. na lang zoeken een setje gevonden. deze opgehaald en weg gebracht om te coaten.
krijg ik een telefoontje dat 1 velg zo krom is dat ie niet meer te maken is. ik dus opzoek naar een andere set. zo gezegd zo gedaan, ook deze set weg gebracht.. en ja hoor, weer een telefoontje. 2 velgen krom en niet meer te maken dus nu 2 van de ene set en 2 van de andere gepakt en deze laten coaten. maar heb nu wel een set met et28 en et25 wat opzich wel handig is. zoals hieronder op de foto moeten ze worden (wel andere bandjes: 185,45,15) |
|
||||
|
||||
Et28 voor en et25 achter, perfect! Voorbeeld foto van de ats is wel heel netjes gespoten, of gepolijst?
|
||||
|
||||
Mooie veerpootbrug!
Waar komt die vandaan?
|
|||
|
|||
Net ff je motor kabelboom uitgedund. wat er over blijft na overbodige rommel er uit te halen. Zal tussen Door nog wat pics maken voor de liefhebbers.