![]() |
|
View Poll Results: Kom je ook naar de ACN van 5 Juli !? | |||
Ik kom en blijf eten ! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20.83% |
Ik kom ! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33.33% |
Ik kom niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12.50% |
Ik kan niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8.33% |
ik wil niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik weet het nog niet zeker.......... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12.50% |
Ik weet na 10 x nog steeds niet wat een ACN is ?! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12.50% |
Voters: 24. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() als de trouwstress niet te hard is toegeslagen kom ik uiteraard ook :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de notch ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kom niet, andere x weer.
Sorry!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer hoor! |
|
||||
|
||||
![]() ben er met de bus of kevert
ff kijken met ,wat druk bezig met westfalia interieur aan het in bouwen
|
||||
|
||||
![]() Ben er deze keer weer wel bij met de vari. Eten ga ik helaas niet redden, dan maar gelijk aan het bier
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben er; bij regen Beetle
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maakt niet uit gozer !! Nieuw bietel club is er ook, dus je kan best met de new beetle komen ! tot dinsdag ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey gozurd, heb je ook een bokaal voor de verst-weg-komende-deelnemer?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lachuh!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ehhh, we hebben geen prijzen, maar ik trakteer je op een biertje (of fris ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen prijzen joh? Was-dat-nou? ![]() ![]() ![]() ![]() Als ik nog moet rijden drink ik niet, dus dat wordt frisssssss... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope.......helaas! Na de flyers, posters en stickers was t budget op ![]() Maar je krijgt wel een mooie sticker !! Frisje komt wel goed, gezellie !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je krijgt van mij een T shirt ..z eg maar welke maat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() XL will do Gert, x-je en dikke knuffel |
|
||||
|
||||
![]() kom je toch nie voor nix naar us gezellie 7huizen,
greetz hanzzz
|
|||
|
|||
![]() het regent dat het giet morgen en ik mag geen dak van jullie....maar misschien....kom ik een keer kijken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat lees ik nou ??
komt Wokkertje -"WTF is een ACN ??"- helemaal naar Zevenhuizen ?? ![]() hmmm,het hangt nog heel ff van het weer af, maar ik kom waarschijnlijk ook wel ff |
|
||||
|
||||
![]() jaja, vandaag is het weer zo ver !!!
De 5e ACN van dit jaar al weer ![]() Het belooft errug druk te worden, ik heb een hoop toezeggingen gekregen buiten de polls om ! Vanwege de Herbie premiere afgelopen zondag zal ook de newbeetleclub met een paar auto's aanwezig zijn, omdat ze de luchtkoelers toch wel erg gaaf vonden zondag! Mocht je nog twijfelen....niet doen, gewoon komen !!! Speciaal voor deze ACN komt Klaas "ice ice baby" Schaft om ijs te verkopen, en ook de discotheek zal vanavond open zijn, dus mocht het buiten regenen kan er binnen gedanst worden ![]() tot vanavond !!
|
||||
|
||||
![]() Het weer voor vanavond.......
![]() dat ziet er goed uit.
na zonneschijn komt regen..... Last edited by variant'69 : 05-07-2005 at 09:52. |