|
||||
|
||||
Boring 1.8 is toch 81 mm? Dus boring pakking is dan ook kleiner.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 27-07-2012 at 12:15. |
|
||||
|
||||
ik heb de competie volgers eens vervangen door de standaard mechanische volgers en nu heb ik terug compressie nu wordt het de volgers afstellen
|
|
||||
|
||||
net 3 onderdelenwinkels gedaan waaronder de volkswagen zelf , stelplaatjes niet leverbaar , ofwel 3weken wachten . gek hé
wat ik nodig heb is : 1x 290 2x 315 2x 320 1x 325 1x 330 1x 340 Last edited by Scirocco_1600 : 27-07-2012 at 16:03. |
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat volkswagen zoizo niet zo'n klepstelplaatjes hebben. Die hebben vaak van die grotere schijfjes. Weet niet wat de diameter ervan is maar bij een motorfiets zitten vaak ook smallere stelplaatjes onder de nokvolger.
|
||||
|
||||
ik heb de competie volgers eens vervangen door de standaard mechanische volgers ....
Je hebt dus de standaard stelplaatjes nodig. Ik heb ze waarschijnlijk wel liggen, maar ben op vakantie. Je kan denk ik het beste een paar revisiebedrijven afrijden, die zullen ze vast wel hebben liggen. De klepzittingen zijn eigenlijk te diep gefreesd waardoor je erg dunne plaatjes nodig hebt. Ik zou zelf de set van Kent Cams erin zetten, niet dat dat nodig is met een nokkenas van 290 graden en 11 mm lift, maar je hebt ze toch al gekocht... Is een leuk klusje, kan je zo een dagje zoet mee zijn. Je kan de stoterbussen zonder de lashcaps ( afstandsbusjes) monteren en dan de speling meten. De lashcaps moet je daarna op de juiste lengte laten afdraaien zodat je op de juiste speling uitkomt. De koppakking gaat waarschijnlijk wel goed, zou ik niet vervangen. De boring van blok en pakking zijn beide 82,50 mm en de zuigers zijn een fractie kleiner, dat gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon goed.
|
||||
|
||||
@ bolku : thx voor de info de meeste revisie bedrijven zijn ook op verlof .
tuurlijk zou het het leukst zijn met die competitie volgers maar de standaad nokken zijn makkelijker af te stellen dit gaat een stuk vlugger . een vriend van mij had ze misschien liggen ( op hoop van zege ) |
|
||||
|
||||
wij hebben ze ook wel liggen.
|
||||
|
||||
Quote:
en wie is wij ? net een set gehaald bij een vriend ... wordt morgenavond klep spelling afregelen . |