|
||||
|
||||
Quote:
Zal er voor zorgen btw: Pigo mag die kant niet op? ______________________________ Jetta glimt weer als een eikeltje Morgen met een stuk of 7 auto's die kant op Last edited by Sponze® : 02-06-2007 at 20:09. |
|
||||
|
||||
oant moan
johan |
|
||||
|
||||
Quote:
Tot morgen Jetta1 driver |
|
||||
|
||||
de banaan is gepoetst oant moarn
|
||||
|
||||
Inderdaad, morgenochtend nog even poetsen (bumpers) en dan om 12 uur die kant op...
|
||||
|
||||
zo de caddy staat ook al klaar in de garage, ben vanaf vanochtend 10 uur tot vanavond 20.30 aan het poetsen geweest, zo`n 10 uurtjes dus maar hij glimt nu wel weer super
TOT MORGEN ALLEMAAL |
|
||||
|
||||
We zijn vanavond even binnen wezen kijken, maar het ziet er super uit! Nu maar hopen of de organisatoren er wat lekker zullen slapen
We hebben net al mooi wat voorpret gehad (1.46u), hopen dat het straks ook zo gezellig zal zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Man man man, wat een tempo. ben al 3 dagen bezig . Haha, eerst wielen, toen de auto, van roze naar rood... Vanochtend half 8 tot vanavond half 8, plus vrijdag de hele dag, en donderdag Pfff, daily driver poetsen = ******werk
|
||||
|
||||
Niet zo zeuren Marco, ik ben al maanden bezig
|
||||
|
||||
Zit ook wat poetswerk aan zo'n olifant . Ach het houd je naast de straat. Ik zal niet zeiken, moet op bed van mem Oant aarsens mannen!
|
||||
|
||||
Precies, heb je ook wat te doen niet? Oant aanst!
|
||||
|
||||
nou kga nu pitten kom net van de kroeg.
Zie jullie straks allemaal.heb er zin in!! groeten hansie!!
|
||||
|
||||
Zo! Ben nu net van bed af ,zal even de spullen klaarzetten ,in de rode jetta ,en dan op naar bergum!
Gisteravond de Witte jetta daar al gebracht ,even naar het feestje van benji geweest (gezellig trouwens! ) en straks nog even de laatste hand aan de jetta van JettaMaNiA leggen ,voor de 1e bezoekers komen om 10 uur ! We hebben er zin in!!!!
|
||||
|
||||
ik zet ook nog even de puntjes op de i, en dan ga ik ook
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
eerste bezoeker was ik en was al om half 9 daar hahaha gr polo-power..aka de limburger.
|
|||
|
|||
kan een slot op bedankt en tot volgend jaar
|