|
||||
|
||||
Ej Faffie... mooie pics, volgend jaar ga ik mee denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, hier een topic over deze wielen op thesamba.. |
|
||||
|
||||
... En kijk eens wie ik tegen kwam tussen al onze foto's....:
|
||||
|
||||
Die polo gti 28-GL-ZP... mijn óude' auto van 2 jaar geleden , leuk om m zo terug te zien
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik wil ze wel hebben... Heb jij niet nog een setje Cor? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet ik jou porsche wielen maar over nemen Gr siep |
|
||||
|
||||
Ik was er dit jaar voor het eerst, maar wat een ongelofelijke mooie ervaring!!!
Maar waar waren alle nederlanders? Zelf zat ik in velden. sporthotel Bergen |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, zijn jullie nog heel thuis gekomen? ik zag jullie in Duitsland langs de weg staan met pech?(klopt dat) Het was net voor wegwerkzaamheden, dus wij hadden geen mogelijkheid om te stoppen. wij reden met die blauwe variant(sheriff) grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
even voor Jarno antwoorden... de gele pick-up stond met panne, de blauwe is vollledig heelhuids thuisgekomen, moest alleen even kleppen stellen heb ik begrepen na de rit
|
||||
|
||||
Quote:
die kijken ook recht tegen de mus aan. haha
|
||||
|
||||
omhoog geschroeft en volgeladen gingen we op reis
mijn spuiter michel van http://www.hbdesign.eu met zn nieuwe aanwinst beetje door de bergen heen crossen blijft toch machtig mooi! the snow on top!! waar gingen we ook alweer heen?? gasthoff egger in velden,mooie lokatie,eigen parking en elke morgen lekker ontbijtje daarboven op die kugelberg was de meeting van cleaned... even fototje gelinkt kom je daarzo aan en heb je meteen een fotoshoot te pakken van de vw-scene dr was echt vanalles te zien,van extreme paintjobs tot enrom clean tot bloedverziekend snel KLEINE GREEP UIT DE 6 GIG AAN FOTOS |
|
|||
|
|||
Verdorie, Heel wat moois gemist, volgend jaar ga ik stuiterend heen
En dan op de autobahn even testen
|
||||
|
||||
alle superlatieven zijn al genoemd, na mijn ontmaagding dit jaar voor het treffen van het jaar weet ik zeker dat ik volgend jaar weer erbij ben, dan met eigen auto!
ik had de luxe van deze taxi nadat ik met het vliegtuig ben ingevlogen: rest veelal bij de Shell gestaan en genoten! mijn foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=OQQ4PKWB
|
|||
|
|||
@ Cabrio-Addict: 1 der taxi-chauffeurs wenst u nog een prettig verblijf in Hotel Nederland alvorens u hopelijk weer spoedig terugkeert naar het immer pitoreske Velden am Worthersee :P
|
|
||||
|
||||
Zo, hotel voor volgend jaar ook al geboekt. Eindelijk er weer bij na 3 jaar.
Grtz Marko
|
||||
|
||||
Voor alle see gangers en hyvers, is er sinds een aantal jaar ook de Wörthersee tour hyves!
Inmiddels al 290 leden, en nog steeds groeiend. Wörthersee Tour hyves
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 30-05-2009 at 17:54. |
|
|||
|
|||
ben dit jaar er voor de 2de x heen geweest, echt weer een super week gehad om niet te vergeten
naja hier dan eindelijk mijn foto's :oops: >>>KLIKKIE<<< en een voorproefje |
|
|||
|
|||
oowjah we kregen het ook nog voor elkaar om een of andere promo-slet te laten poseren voor een paar van onze auto's :mrgreen:
|
|
||||
|
||||
ik heb een hoop gemist zie ik wel volgenjaar moet ik er echt maar een keer heen!!!
|
||||
|
||||
Jaaah! Toch nog een (foto van een) Passat B1 Variant...!