|
||||
|
||||
Ja hallo, verdorie scherm vies broek vol toetsen die plakken, wat een geil geluid en het ding komt verdorie nog vooruit ook hahaha.. TOP!
|
||||
|
||||
niet bang aangehouden te worden ? onderweg naar meetings zie je vaak van die grote controles,daar ga je nooit doorheen komen met dit geluid.Als je hier bij ons in de buurt zou rijden,dan geef ik je een dag en dan ben je je kenteken kwijt
Mijn corrado is vele malen minder luidruchtig,en ik moet ook heel erg oppassen |
|
||||
|
||||
Toen ik mijn motor helemaal naar m'n zin had gaf iedereen mij ook hoogstens een week, ik rij er nu al 3 jaar op zonder aangehouden te zijn
Maar hier in de buurt is eigenlijk niet veel politie te bekennen. M'n broer rijdt met z'n vr6 compleet open (spaghetti spruistuk en verder gewoon 1 rechte pijp, geen dempers en een powerfilter) en die wordt ook nooit aangehouden. Maar het geluid valt wanneer ik rustig rijdt best wel mee, alleen wanneer er zoals op het filmpje volgas getrapt wordt, dan is het echt even niet normaal Maar zoals ik eerder zei heb ik m'n weerwoord altijd wel klaar (handig dat ik rechten studeer) zo ontdek je altijd wel een fout in de procedure of iets anders. Tot nu toe heb ik nog NOOIT een boete betaald. Al mijn bezwaarschriften slagen, ook voor vrienden Nu weer even over het geluid: De Eaton overtreft het uitlaatgeluid behoorlijk (en dat terwijl ik ook helemaal open rijd) Ik ben bezig om een andere poelie te ontwerpen waarbij de originele magneetkoppeling van Mercedes weer werkt. Dus dan schakel ik de Eaton gewoon uit. Alleen wanneer ik wil scheuren schakel ik hem weer in. Dan zou ik de Eaton gewoon uit kunnen schakelen bij controles etc.. Maar persoonlijk vind ik dit geluid echt heel erg dik!!!!
|
||||
|
||||
Ik zal eens een filmpje maken met 'normaal' rijgedrag, dan zul je horen dat het geluid eigenlijk best wel mee valt. Zodra da Eaton druk moet leveren wordt hij erg luidruchtig, maar bij halfgas ofzo valt het best mee (omdat hij dan natuurlijk gewoon rond pompt door de G60 gasklep.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
hoeveel vrienden kun je erbij hebben vriend |
|
||||
|
||||
waarom zou je je kenteken kwijt raken als je aangehouden word??
als je vermogen gewoon netjes genoteerd staat en je uitlaat geluid zit netjes onder de max dan maakt het volgens mij niet uit hoeveel herrie er onder die kap vandaan komt die zit dicht met het meten hoe dan ook gewoon een heerlijk dik geluid!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vette shit man! Mooi gedaan. Mocht je een keer richting de achterhoek komen, kom dan maar effe langs.
|
||||
|
||||
Super hoor! helemaal omdat je ook aan een bepaald budget gebonden was.
Ik vind het geluid ook super en laat lekker lawaai maken als jij het risico durft te lopen so what
|
||||
|
||||
Dat is ook al weer iets raars, bij een auto meten ze altijd uitlaat geluid. Niet het geluid van de motor of iets zelf. Je kunt ook geen boete krijgen wanneer je muziek in je auto veel te hard staat. (alleen wanneer je na meerdere waarschuwingen nog steeds overlast veroorzaakt)
|
||||
|
||||
Lekker topic om door te lezen
En het geluid van de auto is net zo lekker ,verschrikelijk mooi om te zien hoe je dit gedaan heb petje af
|
||||
|
||||
Ik weet niet wanneer de eerste grote meeting van het nieuwe jaar weer is, maar daar wil ik zeker aanwezig zijn!
|
||||
|
||||
sligro meet in drachten is dat wat
|
|
||||
|
||||
Quote:
iedere verandering aan een auto mogen ze het kenteken op innemen.Dit komt omdat de auto wettelijk gezien niet veranderd mag worden tov hoe hij afgeleverd word (typegoedkeuring) |
|
||||
|
||||
Genoeg gezeur over de wet heilige maria's!!
Gaan ze ineens allemaal als oom agent denken. Don't be jealous! Compliment the man! Mooi werk kerel en laat die filmpjes van on-board maar komen!
|
||||
|
||||
Heb je wel eens een oude diesel of td horen blazen onder de motorkap met volgas...
Dit maakt ook genoeg herrie maar t is wel ruig (bedoel de 16v c he) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar dan mag je niet eens meer wielen wisselen he? Is niet aanvallend bedoeld he |
|
||||
|
||||
ik wil er ook niet over zeuren, zo veel problemen zal je er lijkt mij niet mee krijgen
als hij goed gekeurd zou zijn op het vermogen bij de rdw accepteren ze dus ook het feit dat die hier motorisch op aan is gepast.. wat sven zegt ze meten niet het geluid van de motor zelf.. anyway back on topic dan maar heb je nog wat foto's van onder de kap/ auto zoals die nu is?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ik heb zelf met kompressor gereden en heb net de G60 van een kennis omgebouwd naar Eaton,niks geen last.als je opzichtig gaat doen ben je natuurlijk zo de pineut,maja dat is met alles zo.