|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Stond op Hankook 195/40x17... Die gast zat bij ons in het hotel...
|
||||
|
||||
Tsoooooooo... net terug na een rit van 9.30 uur.
Was wederom een geslaagde week! Hoop bekende gezien en gesproken, de een wat langer als de ander.... Morgen foto's up loaden, nu eerst met de beenen om hoog!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=FunkyF]net terug van een reisje van 10uur.
''een grote vette topweek gehad" super weer, super auto's, goede sfeer! gisteren was puinhoop langs de wegen, met al die zuipende idioten. Dat bewijst maar weer dat het ervoor beter is als tijdens. Die mening deel ik ook Zijn ook net terug van een flinke terugreis ong. 10 uur en 2 dikke files gehad...... Morgen ff wat pics uploaden
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Brabo en vwairlines zijn ook weer terug van der SEE...
Foto's hebben we genoeg maar gaan eerst nog ff slapie slapie doen, hebben nog een paar mooie rollin' foto's van dub club onderweg naar huis Back in one peace
|
||||
|
||||
Quote:
En medepassagier (S)Low-Rider is ook weer thuis. En de rollin' foto's van de Dub Club komen op cd via Martinus jullie kant op. Enne, volgende keer wel wat meer lachen als we jullie fotograferen
|
||||
|
||||
Quote:
SCHANDALIG!!!! van mij vergeet de belangrijkste persoon van de hele vakantie Robbie de Racert Bedankt voor het vele lachen de afgelopen week, we zitten hier te wachten totdat de stroom in delft weer op gang is zodat ik de mk3 kan gaan stallen dus nog ff geen slaaptijd voor ons, spreek oe vandeweek weer robster
|
||||
|
||||
Quote:
staat weer mooi spul bij tussen! dit is een mooi plaatje.. grtn hj |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks! Moest ik veel moeite voor doen in die drukte. Lijkt wel zomerfeesten Coen heeft andere foto's gemaakt |
|
||||
|
||||
Gisterochtend 4 uur thuisgekomen van de see, echt een geweldig feest daar Volgend jaar gaan we zeker weten weer maar dan minstens een week in plaats van 4 dagen En dan ook even in schiefling kijken het schijnt dat ze daar heeeeel veel gummi gummi doen, ik vond het rondom reifnitz nogal mee vallen ik heb misschien 3 keer rokende banden gezien maarja het grote aantal superdikke auto's maakte het meer dan goed! Heb ook veel mooie plaatjes geschoten ik post er binnekort wel een paar mooien
|
||||
|
||||
Zo mensen....
Na een paar uurtjes slaap heb ik ff de foto's op me pc gezet.... pic's..... 911 stuks en dan heb ik de pics van vwairlines en (s)low-rider nog niet schatting zit zo tussen de 2000 en 2500 maar zittten ook veel andere foto's tussen niet alleen van de rides, toch wilde ik er 1 auto niet jullie onthouden. Heb gehoord dat ie 5 jaar er mee bezig is geweest, ik kan zeggen dat het een plaatje is geworden met het dikste blok erin in mijn ogen..... 16VG60 Rest van de pic's ga ik deze dagen nog uitzoeken want het zijn er een hoop
|
|||
|
|||
Wat een gave auto , blijf toch wel een fan van een 16v g60.
|
|
||||
|
||||
Vanacht thuis gekomen na een lange rit van ongeveer 12 uur! Lang over gedaan om Oostenrijk uit te komen met om de 300 meter van die Baustelle!
Maar wel een super tijd gehad daar! Mooie dingen gezien en erg veel gelachen!
|
|||
|
|||
Kwam deze pics tegen: http://www.flickr.com/photos/altsch...57623980911802/
|
||||
|
||||
Quote:
Gozer! Waren jullie dat duo witte variant en grijze golf 3 op de terugweg? Ben benieuwd naar de foto's!` De Dubclub is ook weer terug. 13 uur gereden, flinke files gehad. Een stapel wiener schnitzels en Gordon Bleu's, 20 kilo Mac Donalds en een fust Red Bull later zijn we veilig in Oss aangekomen. Onze reputatie van heel de dag New Kids naschreeuwen klopt aardig! hahah.... Geen stem meer over, en ik zelf ben maar 3 dagen geweest... Lekker gefeest, lekker gereden, lekker auto's gekeken. Super jammer van de bekeuring van Furb, maar z'n auto staat ook al weer thuis! Ik verwacht dat er vrij snel een lading foto's van Misha zullen komen. Dubclub leden al gespot op een filmpje!
Gonna Mis'ha... Last edited by martijnvanderh : 16-05-2010 at 11:03. |
|
||||
|
||||
Zo, terug uit Oostenrijk! Het is daar super tof maar volgend jaar verschuiven we het bezoek wel iets naar voren, zodat we meer van de kwaliteit van de auto’s zien. Die werd zichtbaar minder in de tweede helft van de week.
De sticker: Melvin vroeg aan mij of hij een sticker mocht laten drukken om op de auto te plakken. Ik vond dat wel een grappig idee aangezien we beide hetzelfde in ons hoofd hadden: Porsche achtig. Zo gezegd, zo gedaan en de dag voordat we vetrokken met een pilske in de hand met 3 man de sticker geplakt. De passagierskant deden we als het eerste en zat niet echt lekker, de andere kant een stuk beter. Ik vond het een leuk toevoeging en voor Melvin ook een goedkope manier om wat aandacht te krijgen. De boete: Op woensdag gingen we de auto’s in de ochtend wassen omdat het de dag ervoor behoorlijk geregend had. Misha en ik waren als eerste klaar en parkeerde de auto’s langs de straat aan de overkant van ons hotel. Ik ging terug om wat extra poets te halen en toen ik terug kwam stonden er 2 politiemannen bij mijn en Misha’s auto. Ze waren aan het lachen en foto’s maken dus ik dacht eigenlijk dat het wel goed zat totdat ik mijn kentekenpapieren moest laten zien. Ze vroegen of ik hem kon verhogen en dat kon ik natuurlijk wel. Vanalles controleren met via het kenteken en het chassisnummer enzo, na een hoop gepraat moest ik uiteindelijk mijn rijbewijs, kentekenplaten en kentekenbewijs inleveren. Ze zouden 2 uur later terugkomen en kijken of de auto nu hoog genoeg was. Hij moest 11 cm zijn maar 8 of 9 zouden ze ook tolereren. Flink geschroefd en de politie kwam pas een uur of 4 later lang. Ze gingen meten en kwamen toen tot 7 cm. Na een hoop gepraat (ook dankzij de huisbaas) kreeg ik m’n zooi terug en was ik 200 euro lichter en heb ik de auto totdat we naar huis gingen niet meer aangeraakt. Al met al is het gewoon stomme pech dat ik eruit gepikt ben aangezien er daar super veel lage auto’s rondrijden. Aan het gedrag van de Dubclub gasten was niks op aan te merken. Bam!