|
||||
|
||||
Quote:
En toch rijdt iedereen nog BBS.
|
||||
|
||||
Quote:
Eindelijk!!!! nice man, ben benieuwd!
|
||||
|
||||
foto´s puik wieltje
|
|
||||
|
||||
Hahaha
ja het zijn in dit geval rdw's, blijft in principe hetzelfde wiel er zit ook een hele historie vast aan het ontwerp (ontwerp gestolen/geleend) etc , nagemaakt in scandinavie,1 set van , toen heeft Swp iets van 50 sets gemaakt en iets later is Randee ermee begonnen om ze te reproduceren effin iets in die strekking is het. het zijn Alu harten met stalen velg helften, zoals ook swp ze maakte. over exlusiviteit ... we hebben 2 sets gekocht en voorzover wij weten zijn dit de enige 2 sets in nl. maakt verder niet uit, vind het gewoon een stoer wiel ! Bus is nu verlaagd,zo'n 6cm (zie pic dakrek) en dat is genoeg, wil er met het hele gezin mee rijden overal,zonder dat ik bang moet zijn dat ik de zooi naar de K*te rij... vind ik iets te zonde Anders ooit maar es lucht |
|
||||
|
||||
Quote:
orgineel hoor...
|
||||
|
||||
Quote:
kan iemand deze even écht laag fotoshoppen? @Peter: |
|
||||
|
||||
Quote:
BB5 was het toch |
|
||||
|
||||
Stelletje mafkezen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
DONE |
|
||||
|
||||
Quote:
je bier word warm....
|
|||
|
|||
zoeits mag bij mij ook wel onder/naast te kerstboom gelegd worden !
gr. Martijn @tjaap
|
||||
|
||||
Nu weet ik dat Peet gek is op dingen die onder druk staan op de kachel te zetten, maar met bier is het effect toch anders.
|
||||
|
||||
conjo's ..............
thanx nico, nu is het net een Ikea kast zonder wielen .... |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan me nog goed herinneren Spa 2004 ofzo, Erg warm weer en de duvels lagen al de hele dag in de tent.. ken je nagaan wat er gebeurde toen de eerste in de emmer koud water gelegd werd! JeeWee heeft er geloof ik nog littekens van! Maar ook hier maar even ontopic... Gaat wel erg cool staan die RDW's erg mooie aparte velgen! Maar dat dakrek mag je er wat mij betreft meteen afgooien... niet echt mijn smaak (gelukkig jouwe wel! )
|
||||
|
||||
Quote:
super! nu is ie écht cool! |
|
|||
|
|||
Ziet er strak uit. Ben benieuwd naar jullie bussen met de velgen eronder. Lekker fout en toch lekker, daar houd ik wel van!
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de hooght ook wel een beetje gaat klopen,
|
|
||||
|
||||
Best aardig , thanx !