|
||||
|
||||
Niet misschien toch Johan
|
||||
|
||||
Ik moet wel fit zijn Peter haha, TT weekend is behoorlijk zwaar
Doe daar nog een dagje Volksdub bovenop en dan kan je me maandag mooi bijmekaar vegen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gaat meer om de typefout die in je tekst zit..sommige mensen zijn daar hier heel scherp in....maar de rest begrijpt het wel hoor
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Of je bent gewoon knetter bijdehand als je dan de opmerking maakt "daar geloof ik niets van". Dat kan ook he rené
|
||||
|
||||
Volksdub was erg leuk! Alleen de rit er naartoe met doorgezakte stoelen en groep A powersprint was minder fijn. Binnenkort de stoelen opnieuw laten vullen en repareren. Ben wel alvast begonnen met het plaatsen van wat interne isolatie in de kofferbak en onder de bank. Ook gelijk Tjeerd's 16v veerpootbrug gemonteerd.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, ben benieuwd of je wat merkt van die isolatie.
|
||||
|
||||
Ik ook mijn beste snelheid Is 110 alles daar boven krijg ik hoofdpijn van. En dan heb ik nog een tussendemper !!!
|
|||
|
|||
Wat voor veerpootbrug heb je achter gebruikt?
Ben benieuwd of het isolatie ook gaat helpen. |
|
||||
|
||||
Het probleem is vooral constante aantal toeren rijden (3000-3800). dan is het niet lang vol te houden. ik heb ook een tussendemper, mocht het echt gaan irriteren dan zet ik er een andere middendemper op. maar daarvoor rijd ik er niet vaak genoeg mee
|
|
||||
|
||||
Quote:
De veerpootbrug heb ik op de Engelse versie van ebay (.co.uk) besteld. ze zijn niet veel te koop, dus goed zoeken. |
|
|||
|
|||
Maken dingen zoveel lawaai? In het supersprint onder zitte. Bij 140 150 is hij muis stil. Alleen als ik gas geef hoor je hem goed, en misschien open filter nog wel meer.
|
||||
|
||||
Ben weer thuis. Moet eerlijk zeggen, de isolatie werkt goed. Zowel rijgeluid als uitlaat zijn flink minder aanwezig. Goede investering dus! Nu de stoelen nog..
|
|
||||
|
||||
Het komt bij mij voornamelijk door de bak ,ik heb de oude Golf1 GTI bak 7G die loopt bij 120 km /per uur 4000 toeren dit helpt natuurlijk ook niet.
Maar het trekt wel lekker door allemaal en een echte hard rijder ben ik ook niet tis puur alleen op de snelweg.