|
|||
|
|||
Quote:
Alweer , is de 3e 1e had ik nooit moeten verkopen , 2e zat voor mij te veel werk aan , en nu de 3e En deze gaat niet weer weg , durf ik hier gerust neer te zetten ! Nederlandse auto , met deze kilometerstand , en voor een nette prijs . Zoek ze maar En klopt Klaas ,heeft 1 dag op MP gestaan heb hem ongezien gekocht (nou ja kreeg 10 foto's van de man ) Was een gokje , maar deze keer wel een goed gokje |
|
|||
|
|||
erg mooie golf Country even in het echt gezien.
veel succes er mee alberto. |
|
|||
|
|||
Quote:
vraag is beantwoord Domi had de 1e nooit moeten verkopen ..verder lijkt me het duidelijk toch |
|
||||
|
||||
Mooie bak Alberto ! kom binnenkort wel even langs om m even te checken ,kleur vind ik wel heel erg mooi , Tornado rood zeker? staat wel mooi op zo'n ding !
|
|||
|
|||
Mooie Country Alberto
Heb hem al ff in het eggie gezien,EN ook al in (mee) gereden! Je moet er van houden van een Golf Country,maar zoals deze er uit ziet,EN rijd.,..........dan kan ik als mede VW liefhebber alleen maar zeggen,dit is een ECHTE ORGINELE GOLF goed onderhouden Nederlandse Golf Country waarvan je (zoals je zelf zegt) niet zo gauw een 2e vind!! Succes en heel veel plezier met deze Country Alberto!! (En 3 x is scheepsrecht!! ) |
|
||||
|
||||
Mooi ding!!
|
||||
|
||||
mooie country alberto
(ja,weet het,deze update ook gemist )
|
||||
|
||||
vette Toureag
wat voor een torretje zit erin?
|
|||
|
|||
Quote:
deze Last edited by Alberto : 15-07-2010 at 21:24. |
|
||||
|
||||
ziet er nog precuis uit als nieuw
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
titel even aangepast, kleine
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks man Quote:
jup , ligt er heel erg netjes bij |
|
||||
|
||||
wel raar vind ik dat deze de country stickers niet heeft. Of was dat niet bij allemaal?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dasty En daarna is inspuiten met bumperblack if tire-shine van action Last edited by Domi : 15-07-2010 at 10:10. |
|
|||
|
|||
Quote:
nope , deze keer ff niet Quote:
is door de dealer in de tijd verwijderd op verzoek van de 1e eigenaar jammer , maar is niet anders |
|
||||
|
||||
Kreas man staat er weer super voor
Misschien moet ik er toch ook maar eens aan en mijn idee uitvoeren
|
|||
|
|||
Quote:
dat lijkt me mega vet cool dikke shit als je dat gaat doen |
|
|||
|
|||
Quote:
Niet. Staat er zo wel netjes weer bij |
|
|||
|
|||
Quote:
Nope , WD 40 deze keer , hand warm water . en daarna in de dash cleaner van cartec |
|
||||
|
||||
Mooi ding alberto
|