|
|||
|
|||
Ohja.. Hellas DE komen er niet in, blijft gewoon oem Hellas
|
||||
|
||||
Als ik zie wat jij steeds binnen krijgt van pakketjes.
Kost wat lijkt me, maar dan heb je ook wat. Erg tof topic om te volgen.
|
||||
|
||||
Man man, dat gaat rap hier
Hele mooie updates
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooi werk kerel!
|
|
||||
|
||||
Prachtige update weer!
|
||||
|
||||
Goddomme hey..
Is het al weer bijna zomer? |
|
|||
|
|||
Duurt nog eefjes...
appje van Eelco net dat mijn dash al ligt te drogen, hij heeft maar 3 fotos kunnen nemen dus hierbij even sneak peak. Ben benieuwd hoe dit gaat staat met de carbonshizzle erin allemaal. Haal het Zaterdag op, dus vant weekend wel wat pics :tu:
|
||||
|
||||
Mooi spul allemaal weer!
|
|
||||
|
||||
Ziet er idd mooi uit!
Dash wordt ook mooi zo Damn.. |
|
||||
|
||||
Gaaf spul, trekt zoiets nou niet veel stof aan.
|
|
|||
|
|||
Uhmm nee eigenlijk niet..
|
||||
|
||||
Gaaf hoor!!
|
|||
|
|||
Egt super zwart en carbon egt top combo
wat kost zo, n dach flokken mag ook in pb |
|
|||
|
|||
Zo vanavond zo goed als alles in de blank gezet, boel werk van gehad en voor nu is het wel even welletjes... moet alleen nog spiegelkapjes voor binnenin even doe binnenkort en vindt ik het eerst wel welletjes.
hier wat snelle pics, zal morgen met het geflockte dash nog wel wat pics maken met al het carbonnen brut Kachelpaneel gemaakt, had ik nog niet uitgedremeld, ben er even zoet mee geweest maar is perfect en dan ook echt perfect gelukt Middenconsole is goed gelukt, zijkanten kunnen voor het mooie nog een keer goed geschuurd worden ,maar valt toch niet op omdat de stoelen ervoor vallen, handrem opening moet ik nog even zwart spuiten Middenventilatie is top gelukt Rechter grote ventilatiestuk, ook super gelukt, en was erg lastig om te doen De rest ligt boven nog te drogen...morgen meer Morgen meer pics van alles including flockie flockie
|
|||
|
|||
Dash opgehaald... ziet er cool uit..
Krijg het niet echt christelijk op de foto op de te donkere zolder, maar het geeft een idee.. hoppaaaaaa Gaat vast wel leuk staan... :tu:
|
||||
|
||||
1 woord: Prachtig!!
|
||||
|
||||
Netsjes baas hjer!
|
|
||||
|
||||
Dik project, mooie spullen en goed tempo, respect
|
|
||||
|
||||
Super !
|
||||
|
||||
erg gaaf dat dash zo lamineren doe je zelf dmv van vacuum ofzo?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |