|
|||
|
|||
Klinkt goed mark! was ff zoeken maar mooi dat het opgelost is. Veel rij plezier ☺
|
||||
|
||||
Nog een filmpje
En de handremkabels die ik binnen heb zijn dezelfde (verkeerde) lengte als die er op zaten en het interieur bijna af, bewaar het spucknapf stuur voor het laatst. Last edited by Mark_MK1 : 19-06-2015 at 19:47. |
|
|||
|
|||
Zijn ze te lang of tekort? Ik heb scirocco 16v handrem kabels.
|
|||
|
|||
Ik had bij mijn golf 1 oud type mk 2 16v kr handremkabels gebruikt moest wel het plaatje waar de kabels door gaan omdraaien en vast lassen aan de handremhendel
|
||||
|
||||
Ik had eerst ook Scirocco 16V kabels deze waren echt te kort werkt goed met Girling 36 maar niet met tie van de Golf.
Dus toen ook MK2 16V kabels gehaald deze haalde het bijna. Dus toen heb ik idd 5mm van de pijpje afgehaald onder de auto.
|
||||
|
||||
Slim Peter, ik had hetzelfde probleem net te kort. Alleen ik ben een avond bezig geweest om een custom beugeltje te maken bij de handrem die net wat langer was. Ga jou oplossing alsnog doen dan kan het orginele beugeltje terug.
|
|||
|
|||
Dit probleem had ik ook. Ik heb een m6 verlengbus +/-20-30 mm gepakt pakt deze over de handremkabel gedraaid. Daar een langere m6 bout ingedraaid en daartussen een m6 moer gebruikt. De m6 moer kun dan gebruiken voor het verstellen. Je hoeft dan niks af te zagen en je kunt je nog je originele handrembeugeltje gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb scirocco 16v kabels met mk4 remklauwen. Ook de pijpje s onder de auto afgezaagd past perfect.
|
||||
|
||||
K heb niks afgezaagd oid, kabels zijn lang zat, echter vind ik de buitenmantel vrij lang. volgens mij ook van een scirocco 16v gepakt. k heb dan ook een originele as van scirocco 16v gemonteerd incl aanbouwdelen...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Arm ernstig verbrand aan het spaghetti.. schakelstangen opnieuw ingesteld. nu gaat hij goed in zijn 2 en moeilijk in zijn 1. hopelijk wordt ie in 1 keer gekeurd
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat met de lamda sensor opgelost?
|