|
|||
|
|||
Quote:
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
Tjonge jonge. Wat een ###. Oplichter eerste klas dus nog steeds. Hij is dus niks veranderd. Hij wist zeker van niks ,Alberto? is gene oftopic, het is je eigen topic he. Of WAS |
|
||||
|
||||
Dit topic is verkocht aan Tjaap
|
|
||||
|
||||
Alleen die heeft alleen internet op z'n telefoon op dit moment dus ik ga er vanuit dat ie dit topic nog even "misbruikt".
|
|
|||
|
|||
Quote:
en dat is geen enkel probleem .... Quote:
Hij doet dat hij van niks weet idd Na een paar smsjes had ik wat afgesproken met hem ter compensatie (geen geld maar iets van hout , welke handel hij nu zit ) , maar vandaag deed hij net of ik hem giga zwart had gemaakt in dit topic . Zijn naam (vond hij ) was niet nodig op dit Forum Hij vond het niet "volwassen" Nau Hans van ex HG trading uit Ridderkerk Ik vind het niet "volwassen" dat je de afspraken niet na komt Maar nu weer ON TOPIC , we weten nu hoe de man werkt Last edited by Alberto : 30-07-2009 at 20:49. |
|
|||
|
|||
haha. Geweldig. Betere gratis reclame is er toch niet
|
|
||||
|
||||
en we gaan weer verder. Vandaag eens andere wielen gepast. Weet nog niet heel zeker of ze blijven. Kijkt wel wat iel zo. 2 banden bleken af te zijn. In mijn gedachte waren ze een stuk beter. Maar heb in spangen 2 nette gebruikte gevonden voor 75. Wel veel zaken afgereden. Lastig maatje 215 40 16. Marc zet zo de foto erbij. Kan met mn foon niet in het album.
|
||||
|
||||
bij deze;
|
|
|||
|
|||
Geen porum die wielen onder een country ..
215-40-16 een lastige maat??? Kosten hier gewoon €75 per stuk incl monteren/balanceren. Quote:
|
|
|||
|
|||
super wielen jaap nu alleen nog 40cm zakken !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ben je gelijk de Sahara doorgecrost en gestopt bij de eerste de beste moskee om te bidden dat de Country het goed blijft doen. Ik vind hem heel gaaf.
|
|||
|
|||
Dacht ook al, foto in de Efteling gemaakt ?
Vind de wielen wel mooi staan, keer wat anders... |
|
||||
|
||||
staan stoer, maar is "het" nog niet!
|
|
|||
|
|||
Quote:
daar hoef je tegen woordig niet meer voor naar de sahara helaas gr. Martijn
|
|||
|
|||
215 40 ?? 215 60 moet er om ...M+S banden ook nog
ruiger dan ruig moet wel wennen Jaap |
|
||||
|
||||
krijg misschien nog een set 235 60 15 noppen banden van een jeep. Die in combi met mn 7.5j ats cups lijkt me ook wel grappig.
|
||||
|
||||
Da's inderdaad niet echt wat....
Koop je die G-klasse's van Cor gewoon, is weer eens wat anders, een VW mk2 Escalade.
|
||||
|
||||
Quote:
net voorbij het spartastadion
|
||||
|
||||
in het echt toont wel beter dan op de foto, maar dikke allroad banden zouden wel beter staan inderdaad
|