|
||||
|
||||
Foto richard van de car.???
|
|
||||
|
||||
I LOVE IT HERE !!!!!!
|
||||
|
||||
Is het weer echt zo slecht als de weervoorspellingen doen vermoeden?
|
||||
|
||||
Deel 7, 8, 9 en 10 van de Wörthersee foto's staan online!!!
http://www.vwclubparkstad.nl/photos.html Preview: |
|
|||
|
|||
Mijn pics;
De rest is te vinden op http://www.isaw.nl/gallery/?JGALL_D...thersee%202010/ Dit is een selectie van 830 foto's |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is over een paar weken de European Bike week.... Maar misschien moet je daar ook de weken voor de meeting zijn? Dit is trouwens wel echt een goede foto! (vooral de reclamebordtekst doet het hem) Last edited by Dirk : 12-05-2010 at 08:55. |
|
||||
|
||||
Nog een paar uurtje, dan ga ik de boys van de Dubclub opzoeken.
Zijn er nog foto's gemaakt van de dubclub die hier nog niet geshowt zijn? Kan ik die mooi meenemen! Ps. Nogmaals vraagje mbt het weer. Wat geeft ie aan voor komende dagen?
|
||||
|
||||
Weeronline raadplegen misschien?
|
|
||||
|
||||
Super kerel! Is wat gedetailleerder (en optimistischer!) dan andere weersberichten.
|
|||
|
|||
Kleine update: Ferdies is inmiddels aangehouden met zijn golf en mag er niet meer mee rijden. Daar bovenop nog een lekkere boete gekregen... Meer mensen die zoveel gezeur meemaken?
Dan moeten we het met deze foto doen gok ik, meer zullen er niet gauw komen als hij bij het hotel moet blijven staan... Zonde |
|
|||
|
|||
Quote:
Eerste keer W'see?
|
||||
|
||||
stond hij te laag of was het echt een rijgedrag boete?
|
|||
|
|||
Hij was te laag ja
|
|
||||
|
||||
Is algemeen bekend en word overal ook gezegd. Heb alleen een boete gehad voor 47 km te hard.
|
||||
|
||||
Quote:
Das pas een jaar of 8,en er wordt op alle forums ruim voor gewaarschuwd Ow,en laat ze je niet zien rijden voor de 2e keer dan heb je pas echt een probleem! |
|
||||
|
||||
Jup. Die auto's staan in velden en zijn in beslag genomen
|
||||
|
||||
Dus als je lage auto's wilt zien zonder airride moet je naar velden ?
|
|
||||
|
||||
ja of een week voor het evenement komen dan is er minder razza te been
|
||||
|
||||
hmm dus de grond kapot schuren met airride mag wel, en met schroefset net boven de grond rijden mag niet? wat een hypocriet stelletje agenten.
vind sowieso dat ze voor zo'n event wel een oogje dicht mogen knijpen. (ik snap wel dat airride moeilijk te beboeten valt hoor want dan blaas je gewoon ff lucht bij als oom agent langs komt.)
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat ze hun ogen daar al genoeg dichtknijpen hoor als ze dat niet deden was het daar al lang gedaan, is daar genoeg zatte bedoening hoor de laatste dagen |