|
|||
|
|||
ook hier goed bezig
|
|
|||
|
|||
Your Inca is awesome! It's been a big pleasure to view whole time-line.... thank you!
|
|
||||
|
||||
Vandaag een setje elec verstelbare en verwarmde spiegels overgenomen van Marcel voor de Inca...
Aangezien ik de gespoten adapterplaten van de huidige spiegels niet echt geslaagt vond. En ook zoals op een cupra hoort deze spiegels monteer. |
|
|||
|
|||
Very clean and beautiful Seat! And on the gold rims it looks perfect.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vandaag een dagje vrij en de inca is van stal gehaald.
Andere spiegel gemonteerd inc blinde spiegel plaat (of hoe zo'n ding ook mag heten) aan de binnekant. Ook een nieuw middenpaneel geplaatst, de oude had wat schade van een eerdere inbraak. Tevens is de carkit verhuist naar het dashboardkastje,. Ik wilde hem er eerst uithalen , maar is toch best handig en de bekeuringen zijn ook niet misselijk tegenwoordig. Ook het cupra meters paneel met cd opbergsysteem geplaatst. Ook de parafaan verandert in een van een 6k2 en de ruitensproeiers nu eindelijk netjes voor elkaar. Vanavond de gotti's ff opnieuw een polijst beurtje geven, en dan misschien zondag met de inca naar speed... Enige wat nog moet gebeuren is de vandaag gekochte adapters plaatsen en de koni dempers achter plaatsen. |
|
|||
|
|||
goed bezig dennis
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
POEST??
Gefeliciteerd ALWEER!
|
||||
|
||||
Ja sorry Poets natuurlijk hahaha
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zeker een leuke bedrijfstrekker...
gefeliciteerd wederom...
|
|||
|
|||
GEFELICITEERD
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Photoshoot By James Wallace
Een poosje terug ben ik gevraagt voor een photoshoot met de Inca voor de Golf +, VW power en misschien zelf ook in de PVW.
James Wallace was deze week toch in Nederand voor Mivw en heeft me gebelt om wat af te spreken. Vandaag was het zover, maar vanmorgen regende het dus niet te zuinig. Daardoor moesten we uitwijken naar de 2e locatie. Gijs is ook meegeweest om een shootje te maken van de photoshoot van James. Hier de picca's: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
gaan volgens mij toch dikke pics worden!!! james is ook een super toffe kerel he
|
|
||||
|
||||
Zeker weer gruwelijk gelachen met Jimbo
|
|
||||
|
||||
Nice pics van de prijswinnaar... ben benieuwd hoe het staat in het blad...
ff scannen en posten hier!
|
||||
|
||||
mooi die gotti's!!!!
zie je niet overal onder een inca/caddy super |