|
|
Ik vind hem netjes!
Heb je de binnenkant ook mee laten spuiten, of alleen de buitenkant? Velgen staan er super onder! |
wel de deursponingen maar de bak niet , die wordt met de tijd toch geheel bekleed
|
Vind persoonlijk de Porsche velgen het mooist staan. :cool:
Terwijl ik ze vaak niet overal mooi onder vind staan. Maar de TH's staan ook niet verkeerd! :thumbup: Verder wel een hele nette Caddy! (uuhm ik bedoel Inca ;)) |
Gisteren en vandaag weer druk bezig geweest met de inca.
Hemeltje opnieuw gestofeerd en de a en b stylen aangepakt. En een ander pookzak erin gezet , alvast een detail voor als straks de lederen stoelen erin gaan. Vandaag de centrale vergrendeling in orde gemaakt, en de auto van binnen en buiten een grondige poets beurt gegeven. Hij staat nu in de garage te wachten tot hij zondag meemag... ;D |
Vette bak :D
Wat zijn dat voor winterwielen die je nu op de Inca hebt ? :O Ook BBS? Dat model ben ik overal aan 't zoeken, maar vind ze nergens.. |
Zijn bwa 7j 15" 195/4515
@redelijke banden en 2 aan vervanging toe Voor een goed bod is alles te koop he |
En aan welke prijs denk je dan :rolleyes:
|
doe maar een bod
|
Ziet er erg leuk uit zo,zeker met die TH-lines....ik zou er lekker een Caddy grille in zetten...denken de buren tenminste dat je een VW heb ipv een Seat..:D
|
Wat een gaaf ding zeg!
|
Beige Inca + TH-lines = :woowoo:
|
Quote:
€150 :rolleyes: Zou het bij god niet weten, zeg nu maar iets.. Hebben we wel een richtprijs oid.. :tongue: |
Quote:
Nee sorry daar gaan ze niet voor weg , ik moet dan ook iets anders voor de winter hebben. @ Cris dan zal er ook een caddy voorbumper opmoeten. Maar ik schaam me niet voor een seat hoor (vag is vag) , en ik heb toch nog een mk3 variant op de oprit dus :cool: |
Vind m erg dik, met de clubsports het dikst!
@Chris: staan er zat op marktplaats te koop |
Quote:
Wil wel ruilen met die van mij.. :tongue: |
Jij bent lui!
Je wast je wielen gewoon niet en koopt als ze echt vies zijn een andere set. hahah |
Ik was de hele auto om de dag, vooral met t pekelweer, en dan doe ik de velgen ook helemaal.
Toen ik de auto voor het eerst poetste heb ik met n tandenborstel overal in de kleinste hoekjes die velgen gepoetst :screwy: Dus zeg niet dat ik lui ben! :tongue: Ik vind die velgen gewoon mooi, en als hij daardoor geen winterwielen meer heeft, wil ik best ruilen met de mijne.. Of zijn die van mij dan zo super speciaal ?! :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 03:22. |