|
|||
|
|||
duurt lang met de foto's....
|
|
||||
|
||||
Misschien maar alvast een album aanmaken?
|
|
||||
|
||||
ben ook erg benieuwd hoop hier volgend jaar ook bij te zijn!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me geen slecht plan evi @vdwal: volgend jaar 30 jarig jubi, dus je had geen beter jaar uit kunnen kiezen om te gaan
|
||||
|
||||
ik ga ook volgend jaar,doel is om dan met de racer te gaan.
|
||||
|
||||
aha een 30 jarig jubi dan gaan ik er helemaal mijn best voor doen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De eersten zijn er al vanaf vandaag........ heb er zin in!!!
|
||||
|
||||
Ik rijd dinsdagochtend die kant op..
|
|
||||
|
||||
Dan word die 30 jarig jubi helemaal een streefdoel om de auto klaar te hebben en zeker aanwezig te zijn
|
||||
|
||||
vrijdag door, heb er al veel zin in. Bbq is al gekocht iig.
|
|
||||
|
||||
Morgen over een week hoop ik dat we met een aantal DubClub leden gearriveerd zijn.
Kan niet wachten!! Volgend jaar met me witte golf! |
|
||||
|
||||
Ik hoorde dat er al mensen waren en van8 zijn vertrokken....mooi weer dus hoorde ik net....
Ben benieuwd naar de 1e foto's |
|
||||
|
||||
zo nog een een uurtje en dan rij ik af en voor de foto liefhebber op www.vwclubparkstad.nl vanaf zondag avond zullen we proberen iedere dag wat leuke foto's te plaatsen. voor iedereen die ook nog moeten vertrekken een goede reis gewenst gr kenneth
|
|
||||
|
||||
Wij donderdag einde van de middag
donderdagochtend alleen ff de mk3 uitlijnen en dan bennen wij er helemaal ready voor
|
||||
|
||||
Quote:
Zal helaas denk ik niet op het einde van de middag zijn, want ik moet helaas nog heel de dag werken........ Hallleeeeeeeekes, Da Sheriff
|
||||
|
||||
Quote:
Guten morgen sheriff tot hoe loat moete werke dan? einde van de middag is tot zes uur he na zes uur is pas avond maakt verder niet uit we gaan donderdag iig, wij zullen in ieder geval klaar staan
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De eerste foto's zijn een feit: http://www.s-b-c.at/index.php?optio...=135&Itemid=135
Edit: Zie dat Eric me voor is
|
||||
|
||||
joentje is er al zie ik