|
||||
|
||||
Verslag van de MK1 meeting in Assen 2010
ik zou zeggen plaats hier uw foto's en verhalen!!
|
|
||||
|
||||
Net terug, met open dakje er naartoe gereden. Veel cabrio's trouwens. Persoonlijk geen foto's gemaakt.
|
|||
|
|||
Ook net weer thuis, veel leuke wagens gezien daar.
Heb een stuk of 30 foto's die volgens zo snel mogelijk
|
||||
|
||||
Leuke meet vandaag!
Ik heb geen foto's gemaakt maar er waren er veel die dat wel gedaan hebben
|
|||
|
|||
Niet geweest , liep een beetje uit de hand bij de kever 11 steden tocht
was iets te gezellig op de stempel post |
|
|||
|
|||
Na het weer weg, wat regen weinig tot geen zon, bewolkt en fris, leuke opkomst van de mk1s. Maar verder leuke meet.
Klik voor de foto's |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voor de verandering dit keer ook maar weer eens naar een meeting geweest, 2e keer dit jaar? Was wel relaxt, niet te druk en een gezellig sfeertje.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo denk ik er ook over.. |
|
||||
|
||||
Leuke dag desondanks het weer
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker. Last edited by PvH : 19-09-2010 at 18:36. |
|
||||
|
||||
Was een gezellige meeting. Veel leuk spul gezien!
|
||||
|
||||
Wij zijn ook weer terug. In het uurtje dat we er waren behoorlijk wat bekenden gesproken. Helaas niet meer met Arjan en Jennie gepraat Wou ook nog ff een mooie Watercooled pen kopen, maar `t begon even flink te regenen, dus zijn we naar de auto gelopen.
Verder stond er mooi spul bij. Volgens mij komen er ook elk jaar steeds meer Duitsers bij? De catering was tiptop in orde, patat was goed en snel geregeld. Op naar 2011 En een paar foto`s van auto`s die niet op het terrein mochten:
|
||||
|
||||
Zag er wel weer gezellig uit heren ! Ik kon er deze keer niet bij zijn ,de vrouw moest aan t werk ,en vanmiddag begon t hier erg te regenen jammer genoeg !
Volgend jaar proberen we er wel weer bij te zijn (ook al rijd ik niet eens een Mk1 )
|
||||
|
||||
Ondanks het slechte weer was het een hele mooi meeting, een pluim voor de organisatie
BEDANKT VOOR DE EERSTE PRIJS DIE IK MOCHT ONTVANGEN VOOR MIJN GOLF1!! en Andre, jij bedankt voor het brengen
|
||||
|
||||
Graag gedaan Eddy.
Mocht zelf de derde prijs in ontvangst nemen... blijft altijd leuk Weer veel mensen gesproken en dit jaar veel nieuwe/andere auto's dan voorafgaande jaren mogen bewonderen. Catering en wc zoals elk jaar weer toppy (hoorde hier en daar wel veel de vraag: is ter ook een loempiejah tent ) misschien optie voor volgend jaar. Als laatste nog even voor de bezoekers die graag de hond meenemen naar een meeting. Oke als je je hond meeneemt , maar voor degene die dacht dat het nodig was zijn/haar hond z'n frikandel op het loopterrein uit te laten persen , laat die hondenbezit(s)ter dan ook zo netjes zijn dit even op te ruimen, zodat een ander er niet meer van hoeft te genieten, hetzij onder zijn schoenen en nietwetend in zijn tapijtje van z'n auto uitsmeerd. (niet dat ik er in gestaan heb of het heb besmeurd in mijn auto). Volgend jaar zeker weer aanwezig op deze altijd leuke meeting Last edited by A.D GOLF1 1976 : 19-09-2010 at 18:34. |
|
||||
|
||||
Even half-offtopic; welke Golf is van Eddy?
|
||||
|
||||
Eddie en Andre gefeliciteerd met jullie prijzen DIK verdiend!!
Ook net ff geweest Zonder Einzer Stond zeker weer erg mooi spul tussen. Gr Siep |
|
||||
|
||||
Quote:
Witte 83-er Golf1 GTI met de nog ATS-cup wielen. Hele dikke bak Eddy, vandaag voor het eerst bewonderd, snap nog steeds niet waarom je niet wil ruilen |
|
||||
|
||||
Mijn foto's:
|
||||
|
||||
Die kentekens